27.03Mianeh

جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

اجاره ویلا در رامسر کنار دریا

مسافرت یکی از نیاز های انسان امروزی است تا بتواند خستگی‌ها و استرس‌های روزمره خودش را به آغوش طبیعت بسپارد و چقدر خوب است که طبیعت کشورمان به قدری غنی است تا بتواند شما را از سفر های خارجی منصرف کند.

در این مقاله می­خواهیم در مورد یکی از مقاصد گردشگری با شما صحبت کنیم که قطعا پس از خواندن این مقاله، سایر گزینه‌ها را حذف خواهید کرد. این مقصد جایی نیست جز رامسر!

رامسر یکی از شهرهای زیبای شمال کشور که در غرب استان مازندران واقع شده است. این شهر سرسبز و ییلاقی، جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. به دلیل نزدیکی به دریا، آب و هوای آن شرجی و گرم است. به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

شاید وجود دریا و جنگل در آن شهر باعث شده جذابیت بیشتری داشته باشد. کسانی که علاقه به شنا در دریا یا گذراندن یک غروب رویایی روی ماسه‌های ساحل را دارند، رامسر را به عنوان شهر مقصد خود انتخاب می‌کنند. برای سفر به رامسر می توانید از ماشین شخصی و حتی اتوبوس استفاده کنید. حال که آماده سفر به این شهر هستید، باید اطلاعاتی راجع به اقامت چند روزه در این شهر ساحلی داشته باشید. شاید شنیدن اجاره ویلا جنگلی در رامسر کنار دریا وسوسه کننده باشد؛ بنابراین نیاز به دانستن همه چیز در مورد ویلاهای رامسر دارید. در این مطلب ما را دنبال کنید تا به آنچه می‌خواهید برسید.

اجاره ویلا لوکس در رامسر

شهرهای شمالی ایران جز پر گردشگرترین شهرهای کشور هستند و نام همه آن‌ها را حداقل یکبار شنیده‌ایم. از این رو نام رامسر را کمتر کسی نشنیده و یا نمی‌داند کجاست. رامسر در غرب مازندران قرار دارد و از شرق به سادات‌شهر و شیرود و از غرب به چابکسر می‌رسد. این شهر زیبا بین دریا و جنگل قرار دارد. روستاهای معروف رامسر همیشه مملو از مسافران شهرهای دیگر است.

روستای جواهرده در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوا و در غرب رامسر قرار دارد. این روستا نیز یکی دیگر از محل‌های مناسب برای اقامت چند روزه و حتی چند ماهه مسافران است. اگر چند روز در جواهرده بمانید می‌توانید به آبشارها، دریاچه قو، رودخانه صفا رود، آتشکده و معبد و خیلی جاهای دیگر سر بزنید. جواهرده در ارتفاع قرار دارد به همین دلیل آب و هوای آن در تابستان کمی خنک‌تر است.

رامسر بخاطر چشمه‌های آب معدنی و آب گرم خود نیز بین گردشگران محبوب می‌باشد. به گفته برخی از اطبا سنتی آب‌ این چشمه‌ها درمان‌بخش درد مفاصل، بیماری‌های پوستی و غیره است.

برای استفاده از مزایای چشمه‌های آب‌ گرم‌ رامسر می‌توانید به سادات‌شهر، سنگ‌بنه، اربکله، هتل پارسیان سری بزنید.

اما بعد از یک روز گردش و تفریح کنار دریا یا مکان‌های دیدنی شب را در کجا بمانیم؟ از آنجایی که رامسر یک شهر توریستی و گردشگری است، حتما محل‌های اقامتی فراوانی نیز دارد. معمولا هتل‌ها گزینه‌های راحت و قابل دسترسی برای مسافران هستند.

اما در این میان اجاره ویلا در رامسر کنار دریا نیز یک گزینه عالی برای گذراندن اوقات است. انواع ویلاها و سوئیت‌ها در رامسر در اختیار مسافران قرار دارد که در زیر برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

اجاره ویلا لوکس در رامسر

اجاره سوئیت و خانه جنگلی در رامسر

یکی از هیجان‌ انگیز­ترین شب‌ها را می‌توانید در یک ویلا در نزدیکی جنگل تجربه کنید. ویلاهای زیادی با امکانات مناسب در مناطق سرسبز و زیبای رامسر ساخته شده‌اند. همیشه هتل‌ها و مسافرخانه‌ها از امکانات خوبی برای مسافران برخوردار هستند. اما اقامت در یک کلبه از جنس چوب لذت دیگری دارد.

جواهرده در رامسر یکی از روستاهای است که می‌توانید در آن یک کلبه چوبی مناسب اجاره کنید. بوی خوب چوب همراه با زندگی ساده روستایی و همینطور غذاهای محلی جواهرده، افراد زیادی را به رفتن به آنجا ترغیب می‌کند. اجاره سوئیت و خانه جنگلی در رامسر می‌تواند این تجربه‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد و سفرتان را لذت‌بخش‌تر کند.

خانه‌های زیادی در رامسر کنار رودخانه ساخته شده‌اند. طبیعت سرسبز اطراف این رودخانه‌ها می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما بدهد. اجاره سوئیت و خانه جنگلی در رامسر در کنار آب و یا با چشم‌انداز جنگل، خاطره‌ای خوش در ذهن شما به جا می‌گذارد.

اجاره سوئیت و خانه جنگلی در رامسر

اجاره ویلا کنار دریا در رامسر

خانه‌های روستایی و بزرگی در رامسر برای زندگی و یا اقامت چند روزه وجود دارند. این خانه‌ها اغلب دارای امکانات رفاهی خوبی هستند. خانه‌ها در بافت روستا و یا در نزدیکی شهر به امکاناتی چون مراکز خرید و بازارچه‌های محلی، دسترسی خوبی دارند.

اما ویلاهای لوکس با امکانات خاص جذابیت بالایی دارند. در ویلای کنار دریا با باز کردن پنجره اتاق خود می‌توانید امواج دریا را ببینید. برخی از ویلاها چند اتاق خواب با امکانات ویژه دارند. ویلاهای بزرگ می‌تواند مناسب یک خانواده بزرگ باشند.

استخر و جکوزی جز آپشن‌ها یک ویلای لوکس به حساب می‌آید. می‌توانید برای فرار از گرما و هوای شرجی در استخر خصوصی خود شنا کنید. همینطور وجود یک باربیکیو در ویلا کار شما را برای پخت کباب، آسان می‌کند. محوطه‌ سازی زیبا با درخت و چمن در ویلاها یک بعد از ظهر دلپذیر را برای شما رقم می‌زند.

اجاره ویلا در رامسر تمام این امکانات بی‌نظیر را همراه با آرامش به شما می‌دهد. پس در سفر بعدی خود به رامسر یکی از این ویلاها را امتحان کنید.

اجاره آپارتمان لوکس در رامسر

اگر سفری کوتاه به رامسر دارید، اجاره یک روزه یا کوتاه‌مدت سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها در رامسر میسر است. آپارتمان‌های مبله و دنج به دور از سر و صدا و شلوغی را می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. اجاره سوئیت و خانه جنگلی در رامسر از شبی کمتر از ۱۰۰هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر است.

رنج قیمتی اجاره روزانه ویلا در رامسر

در میزان اجاره ویلا یا خانه‌های جنگلی عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به فصل، موقعیت زمانی مانند تعطیلی‌ها و زمان امتحانات، متراژ ویلا، نزدیکی به ساحل یا جنگل اشاره کرد. مسلما در زمان پیک سفر به شمال، میزان اجاره ویلا در رامسر کنار دریا نیز بیشتر خواهد شد؛ حتی ممکن است به سختی بتوانید ویلای مورد نظرتان را پیدا کنید. در هر صورت محدوده قیمتی برای سوئیت‌ها و خانه‌های روستایی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان است.

اجاره ویلاها کمی متفاوت‌تر است. یک ویلای معمولی بدون استخر را می‌توان در حدود ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان اجاره کرد. اجاره ویلاهای لوکس و استخردار از شبی یک میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به متراژ به ۳ میلیون تومان نیز می رسند.

حتماً ببینید:  تم دخترانه و جذاب السا در فروشگاه تم تولد

سخن آخر

شهر رامسر اقامتگاه‌های بی‌شماری دارد. از ویلاهای لوکس در کنار دریا گرفته تا کلبه‌های جنگلی، سوئیت و خانه‌های روستایی همه نوع سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به روحیه خود و همسفرانتان یکی را انتخاب کنید. مطمئن باشید در هر کدام از این خانه‌ها که ساکن شوید بسیار از اقامتتان لذت خواهید برد.

معمولا ویلاها خدمات لوکس‌تری دارند؛ اما اجاره سوئیت و خانه جنگلی در رامسر حس نزدیکی بیشتری به زندگی طبیعی روستایی به شما می‌دهد. هوای بارانی و روزهای شرجی در یک کلبه چوبی با نمای زیبا و حیاطی بزرگ آرامش خاصی به شما خواهد داد.

علاوه بر سوئیت‌ها و خانه‌های ویلایی رامسر، چشیدن یک غذای محلی در رستوران یا کافه‌های سنتی در سطح شهر، لذتی بی‌نظیر است. همچنین قدم زدن در کنار ساحل یا در جنگل و کوچه‌های خاکی روستاهای رامسر و همچنین حس بوی خاک نم‌دار، سرزندگی و شادابی را به شما بر می‌گرداند.

دو توصیه مهم به شما برای اجاره ویلا در رامسر کنار دریا داریم. یکی اطمینان پیدا کردن از تمیزی و نظافت ویلا یا سوئیت مورد نظرتان است. مطمئنا زندگی در یک خانه که به نظافت آن رسیدگی می‌شود بهتر از اقامت در یک ویلای نامرتب می‌باشد. و دومی برای اجاره خانه‌های جنگلی و یا ویلاها از امنیت آن‌ها مطمئن شوید؛ برای این منظور بهتر است قفل درها را به خوبی چک کنید.

بهتر است رزرو اقامتگاه را از طریق سایت‌های معتبر در این زمینه انجام دهید.

یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توانیم برای اجاره ویلا به شما معرفی کنیم، سایت اتاقک است. شما می‌توانید بهترین ویلا ها و سویت‌ها در رامسر را از طریق  این سایت رزرو کنید و مطمئن باشید که پشتیبانی خوبی در طول سفر خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *