17.81Mianeh

جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

برنامه کوهنوردی صعود اندیشه

صعود اندیشه

برنامه کوهنوردی صعود اندیشه به میزبانی گروه کوهنوردی قافلانتی، به پاس خدمات ارزنده تلاشگران فضای مجازی در ارتقاء سطح فرهنگی، علمی و رسانه‌ای شهرستان میانه، در تاریخ ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۱ در منطقه زیبای دامنه بوزقوش – اوروان دره سی برگزار شد. که این برنامه با استقبال ۸۳ نفر همراه بود.

گزارش و متن زیبای گروه کوهنوردی قافلانتی بمناسبت برنامه کوهنوردی صعود اندیشه:

ساعت حدود ۶:۳۰ از مبدا میدان معلم با ۵ دستگاه مینی‌بوس حرکت کردیم و ساعت ۸ برنامه با توزیع صبحانه شروع شد و به طرف دره زیبای اوروان دره سی سرازیر شدیم و در کنار آبشار زیبای آن صبحانه صرف شد، مراسمی برای معرفی دوستان و اساتید برگزار شد و از اشعار و سخنان حکیمانه اساتید بهره‌مند شدیم و در انتهای برنامه بعد از نهار ساعت ۴ برنامه پایان پذیرفت. همین!

وقتی اندیشه صعود را در قلمروی روح خود حس می کنی خود را در ژرفترین نقطه زمین می یابی، و روح خود را پیش قراول صعود خود می‌بینی و شوق رسیدن و فتح قله در سراسر کالبدت جاری می‌شود. شاید خنده‌دار باشد صعودی که فکرش را می‌کنی فرودی بیش نیست و در واقع در آن لحظه رو به اوج جاری می‌شوی. رو به مبداء هستی! و کوه، مظهر بزرگی و صلابت در مقابل اراده راسخ انسان زانو می‌زند وقتی کهبه قدرت واقعی خود واقف شوی.

در برنامه‌ای که بصورت فیزیکی قله‌ای پیش رو نداشت اهالی سایبری میانه صعود کردند، صعود اندیشه و تفکر، در کنار هم با سلایق و دیدگاه‌های متفاوت اما در یک مسیر زیبا، با طراوت و پاک مسیری که خدا از لابلای هر بوته، از میان سنگها، از جریان زندگی بخش جویبار زیبایش نظاره گر این حرکت زیبا بود.

انسان‌هایی در کنار هم به دور از هر گونه هیاهوهای شهری و دغدغه‌های فکری لذت با هم بودن را تجربه می‌کردند.

لذت رسیدن به یک هدف مشترک، لذت درک کردن و قبول کردن همدیگر، دوست داشتن همدیگر و دوش به دوش و دست در دست پا به پای هم می‌پیمودند مسیر انسانیت و آزادی را.

از تمامی دوستانی که در این برنامه زیبا شرکت کردند و با حضور زیبا و همکاری و همدلی صمیمی خستگی و زحمات تلاش اعضا گروه کوهنوردی قافلانتی را در تدارک این برنامه از تن ما زدودند سپاسگزاریم.
دست تک تک دوستان را می‌فشاریم و قدمشان را بر روی چشم گرامی می‌داریم.

سپاسگزاریم از:
از همه دوستان شرکت کننده اعضاء سایت‌های میانالی، صدای میانه، پیام میانه، قافلان نیوز، وبلاگ نویسان و کوهنوردان و همشهریان و خصوصا اساتید محترم:
استاد حبیب اژدری، استاد اجلی، استاد نایبی و شعراء و نویسندگان محترم میانه و نوازنده توانای موسیقی آشیق استاد فاضل عبدالهی.

دست مریزاد

منبع نوشته: وبلاگ قافلانتی

برنامه کوهنوردی صعود اندیشه

حتماً ببینید:  ولنتاین مبارک

3 دیدگاه به “برنامه کوهنوردی صعود اندیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *