دنبال کردن ما

تبدیل عکس و PDF به متن

تبدیل عکس و PDF به متن | حتماً برای شما هم بارها پیش آمده است که از متن کتاب، مقاله، جزوه‌ و… عکس گرفته باشید تا سر فرصت از روی این عکس نکات مورد نیاز خود را یاداشت کنید. اما در بیشتر مواقع آنقدر مشغله کاری داریم که امکان نوشتن یادداشت از روی این عکس‌هایی که در گالری گوشی ما جمع شده است فراهم نمی‌شود.


تبدیل عکس و PDF به متن

تبدیل عکس و PDF به متنایران آنلاین / شاید به این موضوع فکر کنید که کاش برنامه‌ای وجود داشت تا تصاویر شما را به متن قابل استفاده تبدیل کند تا دیگر زحمت نوشتن هم نداشته باشید. سرویس «متن یار» دقیقاً برای تبدیل این آرزو به واقعیت طراحی شده است(تبدیل عکس و PDF به متن).
کار با این سرویس بسیار ساده است. کافی است شما از یک متن عکس گرفته و آن را برای متن یار ارسال کنید در نهایت نیز سرویس، این عکس را به متن قابل استفاده تبدیل می‌کند.
این برنامه قابلیت تبدیل عکس از کتاب، روزنامه، نامه، اسکرین شات از روی تلفن همراه و… به متن را دارد. برای استفاده بهتر و آسانتر از امکانات این برنامه می‌توانید از روبات مخصوص تلگرام آن نیز کمک بگیرید. این روبات از طریق آدرس @matnyar_bot در دسترس است.

در نسخه به روز‌رسانی که به تازگی سرویس دریافت کرده، از فایل‌های PDF نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند این نوع فایل‌ها را به Word تبدیل کند. از سوی دیگر علاوه بر تصویر می‌توانید با ضبط صوت و ارسال آن برای روبات متن یار، متن صوت مورد نظر خود را دریافت کنید. «متن‌یار» یک تبدیل‌گر متن است که تصاویر دریافتی شما را پردازش و متن موجود در آنها را استخراج و به شما تحویل می‌دهد.
استفاده از متن یار برای پردازش‌های ابتدایی رایگان است اما برای ادامه بهره‌ گیری از خدمات آن باید مشترک سرویس شوید یا حساب خود را شارژ کنید. استفاده از این خدمات نیازمند ورود شما به سیستم با استفاده از تلگرام است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع به کار با این سرویس بخش قوانین و مقررات آن را مطالعه کنید. برای شروع به آدرس www.matnyaar.ir سر بزنید./ روزنامه ایران / ماهرخ چنگیز

منبع نوشته: ion.ir

3 دیدگاه به “تبدیل عکس و PDF به متن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *