دنبال کردن ما

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد ارزانتر از همه جا!

هرساله مسافران زیادی از تهران هوایی به مشهد سفر می‌کنند. پرواز تهران مشهد یکی از پرترددترین پروازهای کشور محسوب می‌شود. در ادامه بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را بیان و با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل در این شهر با کمترین قیمت ممکن آشنا می‌شویم.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

 بلیط هواپیما مشهد

پرواز مشهد از تهران هر روز هفته به‌دفعات انجام می‌شود (در برخی از روزها تعداد این پروازها به بیش از ۴۰ پرواز می‌رسد) و از ساعت ۴۵:۴ تا ۵۰:۲۳ دقیقه ادامه دارد

فرودگاه بین‌المللی مشهد که با نام فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز معرفی می‌شود، امکانات ویژه‌ای برای افزایش رفاه حال مسافران خود دارد. این فرودگاه به خط یک مترو مشهد متصل است و یک جت‌وی نیز در آن وجود دارد. جت‌وی پل ارتباطی متحرکی است که خروجی سالن انتظار را به درب هواپیما متصل می‌کند و مسافران به‌راحتی می‌توانند بدون نیاز به سوارشدن در اتوبوس‌های فرودگاه، خود را از سالن انتظار به هواپیما برسانند. فرودگاه مشهد سالانه محل ورود و خروج بیش از ۷۰ هزار پرواز داخلی و خارجی است و از بیش از ۱۰ میلیون مسافر میزبانی می‌کند.

پروازهای مشهد علاوه بر تهران و شهرهای بزرگ یعنی اصفهان، شیراز و تبریز، از شهرهای کاشان، ارومیه، بندرعباس، بوشهر، کیش، یزد، زاهدان، آبادان، اهواز، زنجان، کرمانشاه، رشت و اراک نیز انجام می‌شود.

پروازهای مشهد از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود. فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۱۷ به‌عنوان پنجمین فرودگاه کشور ساخته شده و جزو بزرگ‌ترین فرودگاه‌ها است. در این فرودگاه هر سال بیش از ۱۳۰ هزار پرواز داخلی و خارجی انجام می‌شود و مبدأ و مقصد بیش از ۱۶ میلیون مسافر است.

 چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز مشهد از تهران را دارند؟

همان‌طور که گفتیم پروازهای زیادی از تهران به مشهد انجام می‌شود و هواپیماهای شرکت هواپیمایی زیادی در این مسیر تردد می‌کنند که شامل شرکت‌های زیر می‌شود:

  • آتا
  • آسمان
  • ایران ایر
  • ایران ایرتور
  • تابان
  • زاگرس
  • ساها
  • سپهران
  • قشم ایر
  • ماهان
  • معراج
  • وارش
  • کاسپین
  • فلای پرشیا

شرکت‌های هواپیمایی اترک و کیش ایر نیز پروازهای مشهد را انجام می دهند.

شرکت‌های هواپیمایی

 چه زمانی بلیط هواپیما تهران مشهد را ارزان بخریم؟

فصل تابستان، تعطیلات نوروز و روزهای ولادت و شهادت امام رضا ایام پر تقاضا و پیک سفر به مشهد محسوب می‌شود و بلیط این شهر قیمت بالایی دارد.

مشهد زمستان‌های بسیار سردی دارد و به همین دلیل زمستان فصل low season و کم تقاضا برای سفر به این شهر محسوب می‌شود؛ بنابراین زمستان‌ها می‌توانید بلیط هواپیما تهران مشهد را با قیمت ارزان تهیه کنید. درکل ماه‌های فروردین و اردیبهشت و مهر جزو بهترین زمان‌های سفر به مشهد هستند؛ زیرا در این ماه‌ها مشهد هم آب‌وهوای مناسبی دارد و هم ترافیک آن کمتر است و تورها و هتل‌ها هم دارای قیمت مناسبی هستند.

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران مشهد را با مناسب‌ترین قیمت بخرید، می‌توانید به خرید بلیط‌های لحظه آخری هم فکر کنید. بلیط‌های لحظه آخری که معمولاً بیشتر در ایام غیر از پیک سفر و در آخرین ساعات مانده به پرواز عرضه می‌شوند، در برخی از مواقع بسیار ارزان‌تر از بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز هستند.

این بلیط‌ها تنها در صورتی عرضه می‌شوند که یا ظرفیت هواپیما در ساعات پایانی پرواز هنوز تکمیل نشده باشد و یا در کل در آن زمان تقاضای کمی برای سفر به مشهد وجود داشته باشد؛ البته بلیط‌های لحظه آخری تنها زمانی می‌تواند برای شما مناسب باشند که در هر روز و ساعتی کاملاً آماده سفر باشید و بتوانید خود را به فرودگاه برسانید. معمولاً قیمت بلیط‌های ساعات عصر و پایانی شب و بلیط‌های وسط هفته در ایام غیر از پیک سفر نسبت به سایر بلیط‌ها ارزان‌تر هستند.

رزرو هتل مشهد

 خرید بلیط هواپیما تهران مشهد و رزرو هتل مشهد از رادار۳۶۱

رادار۳۶۱ موتور جستجوی قدرتمندی برای یافتن ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما و رزرو کردن هتل با کمترین قیمت ممکن است؛ بنابراین رادار را می‌توان یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با قیمتی کاملاً مناسب است.

در هنگام خرید بلیط هواپیما پس از اینکه مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کردید، فهرستی از پروازهای مسیر موردنظر با حداقل قیمت ممکن برای هر پرواز و فروشندگان مختلف پروازها را مشاهده می‌کنید و می‌توانید از طریق رادار به سایت فروشنده موردنظرتان هدایت شوید.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت مرتب کردن پروازها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، پیشنهاد رادار، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی و کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز، بلیط موردنظرتان را به‌راحتی پیدا کنید.

در ضمن می‌توانید پروازها را بر اساس محدوده ساعات پرواز، شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و نوع هواپیما فیلتر کنید. در رادار ارزان‌ترین بلیط موردنظر در تمام روزهای هفته نیز نمایش داده می‌شود. با کلیک روی گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز می‌توانید مدت‌زمان پرواز و هواپیمای آن را نیز مشاهده کنید.

برای رزرو هتل مشهد و سایر شهرها باید شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و ظرفیت اتاقتان (این گزینه اختیاری است) را مشخص کنید تا رادار فهرستی از هتل‌ها با ارزان‌ترین قیمت برای هر هتل و سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو آن‌ها را نمایش دهد. در صورت تمایل می‌توانید هتل‌ها را نیز بر اساس ارزان‌ترین قیمت، پیشنهاد رادار، بیشترین نظرات بالاترین امتیاز مرتب و یا آن‌ها را بر اساس هزینه، تعداد ستاره، امکانات و امتیاز فیلتر کنید.

در قسمت هزینه محدوده قیمتی اتاق‌ها بر اساس ظرفیت هر شب اقامت یا مدت‌زمانی که شما مشخص کرده‌اید، نمایش داده می‌شود و می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید. شما می‌توانید هتل‌ها را بر اساس ویژگی‌های خاصی که آن‌ها را از سایر هتل‌ها متمایز می‌کند، فیلتر کنید. مثلاً می‌توان هتل‌های مشهد را بر اساس نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس BRT یا نزدیکی به حرم و مراکز خرید یا قرار داشتن در مجاورت حرم یا قرار داشتن در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد یا خارج از این محدوده، قرار داشتن در نزدیکی ورودهای مختلف حرم مثل ورودی باب‌الرضا، باب‌الجواد، بست شیخ حر، بست شیخ طبرسی یا شیخ طوسی و یا حتی برخورداری از چشم‌انداز حرم فیلتر کنید.

در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل ارزان‌ترین هتل‌های پرطرفدارترین شهرهای گردشگری ایران یعنی شهرهای شیراز، یزد، قشم، کیش، تهران و اصفهان نمایش داده شده است. شما می‌توانید نظرات جمع‌آوری‌شده مسافران از منابع مختلف درمورد هتل‌ها را نیز در رادار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *