دنبال کردن ما

خرید ملک در استانبول و قیمت خرید خانه در استانبول

خرید ملک در استانبول و قیمت خرید خانه در استانبول

همانگونه که میدانید شهر استانبول از جمله بزرگترین شهر های جهان بوده و به منظور گذشته تاریخی که داشته است از جمله شهر هایی میباشد که سالیانه مسافران بسیاری را به منظور بازدید دعوت میکند. در سال های اخیر نیز خرید ملک در استانبول توسط ایرانیان افزایش پیدا کرده است. این امر نیز به سبب نزدیکی ایران به کشور ترکیه میباشد.

فاصله ۳ ساعته پرواز موجب این شده که افراد بسیاری از کشور ایران علاقه به خرید ملک در ترکیه داشته باشند. از دیگر دلایلی که این امر را سبب شده است میتوان به سرمایه گذاری اشاره کرد. ملک در تمامی دوران میتوانسته که سرمایه خوبی به حساب آید. در کشور ترکیه نیز ملک از قیمت خوبی برخوردار بوده و این امر از دیگر دلایل علاقه ایرانیان به خرید ملک در استانبول میباشد.

افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری میکنند علاوه بر داشتن سرمایه به گذراندن اوقات فراغت خود نیز میپردازند. از دیگر مزایای این امر میتوان به دریافت اقامت کشور ترکیه اشاره کرد. افرادی که به این امر میپردازند، میتوانند که اقامت کشور ترکیه را برای خود و خوانواده خود بدست آورند. البته ناگفته نماند که این امر نیز تحت شرایط خاص به خود میباشد. با دریافت پاسپورت ترکیه افراد قادر خواهند بود که به ۷۱ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند.

قیمت خرید خانه در استانبول

همانگونه که اشاره کردیم فاصله کم کشور ایران با ترکیه موجب این شده است که افراد بسیاری دست به خرید و فروش ملک در این کشور کنند. بسیاری از مشاوران املاک نیز در این کشور وجود دارند که از کشور ایران سفر کرده و در آنجا مشغول به کار شده اند. به منظور بهبود پیدا کردن سبک زندگی و نیز مدرنیته شدن خانه ها خرید و فروش ملک در استانبول و دیگر شهر های ترکیه رشد داشته است.

با توجه به تاریخ استانبول به عنوان مرکز فرمانروایی امپراطوری عثمانی ها در گذشته، این کشور همواره در بازار توریسم قدرتمند بوده و به همین منظور به یکی از پر بازدید ترین مقصد های جهان تبدیل شده است. این شهر توانسته که در سال های گذشته محبوبیت را از دیگر شهر های پربازدید دنیا بگیرد. استانبول را میتوان مرکز اصلی تجارت، اقتصاد و سرمایه گذاری دانست. به دلیل تمامی مسائلی که ذکر شد افراد بسیاری به منظور خرید و فروش به ترکیه میروند. حال بسیاری از افراد در این کشور ساکن شده و بسیاری دیگر دیگر به منظور گذراندن اوقات فراغت خود به این کشور سر میزنند. فروش ملک در استانبول سبب میشود که این شهر به پر رونق ترین شهر ها تبدیل شود. ناگفته نماند که قیمت خرید خانه در استانبول از ۳۰۰ هزار لیر شروع میشود. میتوان گفت که یک خانه ۷۰ متری و تک خواب در استانبول قیمتی حدود ۳۰۰ هزار لیر میباشد که به پول ایران ۷۰۰ میلیون تومان میباشد.

خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول

در کشور ترکیه نسبت به کشور های اروپایی و آمریکایی هزینه های جاری کمتری پرداخت میشود. به منظور خرید وسایل مورد نیاز نیز هیچگونه نگرانی وجود نداشته و تمامی محصولات با کیفیت در این کشور قابل خرید هستند. از دیگر ویژگی های میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • این کشور از مراکز تفریحی، گردشگری و سرگرمی بسیاری بهره میبرد که به این سبب سالیانه مسافران زیادی را در خود جای میدهد
  • در کشور ترکیه خرید ملک سریع انجام شده و دولت ترکیه به دلیل رفاه حال اتباع خارجی این امر را ممکن کرده است
  • افرادی که قصد این امر را دارند قادر خواهند بود که مبلغ ملک مورد نظر خود به صورت قسطی پرداخت کرده و اما همزمان سند هم به نام شما باشد
  • سیستم حمل و نقل ترکیه نیز کامل بوده و به راحتی قابل دسترس میباشد
  • از جمله تمامی وسایل نقلیه از مترو گرفته تا هواپیما به صورت ساده در دسترس شهروندان خواهد بود
  • امکان خرید ملک در استانبول و ترکیه و سرمایه گذاری در آن فراهم شده است و نیز گرفتن شهروندی ترکیه بواسطه این امر ساده میباشد

 

قیمت خانه در استانبول به پول ایران

همانگونه که اشاره کردیم قیمت خانه در استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری بالایی که دارد و سالیانه تعداد مسافر بالایی را در خود جای میدهد میتواند نسبت به پول ایران مقداری سنگین تر از داخل کشور ایران باشد. قیمت خرید خانه در شهر های متفاوت ترکیه به صورت متوسط در ازای هر متر مربع به پول ایران به این شکل میباشد:

  • در شهر استانبول قیمت خرید خانه در ازای هر متر مربع ۱۵ میلیون تومان میباشد
  • در شهر ازمیر قیمت خرید خانه در ازای هر متر مربع ۱۱ میلیون تومان میباشد
  • در شهر آنتالیا قیمت خرید خانه در ازای هر متر مربع ۱۲ میلیون تومان میباشد
  • در شهر آنکارا قیمت خرید خانه در ازای هر متر مربع ۹ میلیون تومان میباشد
  • در شهر بدروم قیمت خرید خانه در ازای هر متر مربع ۹ میلیون تومان میباشد
  • در شهر دنیزلی قیمت خرید خانه در ازای هر متر مربع ۶ میلیون تومان میباشد

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه ۱۵۰ هزار لیر میباشد. در این مطلب سعی بر این امر داشتیم که شما بتوانید آگاهی لازم را به منظور انجام این امر داشته باشید. امیدواریم که بتوانید نتیجه خوبی را با مطالعه این امر دریافت کرده و در این زمینه کمکی کرده باشیم.

منبع خبر:

ایزی پی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *