18.21Mianeh

جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

دانلود تصاویر اینستاگرام

دانلود تصاویر اینستاگرام – همه‌ی ما تصاویری از لحظه‌های مختلف زندگی خود را در اینستا‌گرام به اشتراک می‌گذاریم؛ اما اگر زمانی بخواهیم حساب کاربری‌مان را حذف کنیم، چگونه باید تصاویر خود را دانلود کنیم؟

دانلود تصاویر اینستاگرامبه‌طور کلی دانلود تصاویر اینستا‌گرام و تهیه نسخه‌ی پشتیبان از آن‌ها ایده‌ی خوبی است؛ حتی اگر قصد نداشته باشید این شبکه‌ی اجتماعی را ترک کنید. بااین‌حال، اگر قصد داشته باشید این سرویس را ترک کنید، این کار تنها راه برای ازدست‌ندادن تصاویر دلخواهتان است.
درادامه، مراحل انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

حتماً ببینید:  دانلود عکس، فیلم و استوری اینستاگرام با کامپیوتر

دانلود تصاویر اینستاگرام

ابتدا وارد برنامه‌ی اینستاگرام شوید و گزینه‌ی پروفایل را از گوشه‌ی پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید. در این مرحله، گزینه‌ی منو را از گوشه‌ی بالای سمت راست (به شکل سه خط روی‌هم) انتخاب و سپس، گزینه‌ی  تنظیمات (Settings) را در منوی کشویی لمس کنید.

در اواسط منو‌ بعدی، گزینه‌ای به‌نام دانلود داده‌ها (Data Download) خواهید دید. آن را انتخاب و در صفحه‌ی جدید، ایمیل خود را بررسی کنید. اگر صحیح بود، گزینه‌ی درخواست دانلود (Request Download) را لمس کنید.

دانلود اطلاعات بلافاصله انجام نخواهد شد، درعوض، اینستا‌گرام وقتی تصاویرتان کاملا آماده‌ی دانلود شد، ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که حاوی لینک برای دانلود آن‌ها است. این فرایند ممکن است تا ۴۸ ساعت طول بکشد؛ بنابراین، صبور باشید و منتظر ایمیل بمانید.

وقتی تمامی اطلاعات و تصاویر خود را دریافت کردید، آزادانه و بدون نگرانی در‌باره‌ی حذف‌شدن تصاویر دلخواهتان، حساب کاربری‌ خود را می‌توانید حذف کنید.

منبع نوشته: فرزین فیض اله جانی – zoomit.ir

حتماً ببینید:  آموزش ساخت استیکر در تلگرام + آموزش تصویری و ویدیویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *