دنبال کردن ما

مسافرتی فراموش نشدنی با تور سرعین

 مسافرتی فراموش نشدنی با تور سرعین

شهر سرعین در استان اردبیل و در جوار رشته کوه های زیبای سبلان واقع شده است. سرعین جزو آن دسته از شهر های کشورمان می باشد که سردسیری بوده و زمستان های پر برفی را تجربه می کند. همچنین در بهار و تابستان دارای هوای مطلوب و دلپذیری می باشد.

سرعین معروف به شهر چشمه های آبگرم بوده که به همین دلیل هر ساله توریست های زیادی را جذب خود میکند. این شهر زیبا نه فقط در ماه های گرم سال بلکه در زمستان نیز میزبان علاقه مندان به ورزش های زمستانی در پیست آلوارس است. در این مقاله که از منابع معتبر و مهم همچون ویکی پدیا wikipedia.org و سایت فارا گشت faragasht.com درباره تور سرعین و گردشگری آن جمع آوری شده است، قصد داریم به توضیح تمامی اماکن تفریحی، مراکز اقامتی، جاذبه های توریستی و هر چیزی که به این شهر با صفا مربوط می شود بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

چشمه های آب گرم مهمترین جاذبه ی شهر سرعین

اسم سرعین که به گوشمان میرسد نا خود آگاه چشمه های آبگرم آن در ذهنمان تداعی میشود. این شهر کوچک اما پر جاذبه از چشمه های آب گرم طبیعی بسیاری بهره می برد و لذت آب تنی در مکان های مجهزی را به مسافران هدیه میدهد. برای آشنایی شما عزیزان به معرفی تعدادی از معروف ترین مکان های آب تنی این شهر می پردازیم.

آب گرم گاومیش گلی: گاومیش گلی از قدیمی ترین چشمه های آبگرم ایران و سرعین است که درجه ی داغی آن از تمامی چشمه های آب گرم سرعین بیشتر می باشد. طبق تحقیقات به عمل آمده این آب برای درمان بیماری های پوستی و استخوانی بسیار مفید می باشد.

آب گرم سبلان، مجتمع آب گرم ایرانیان، آب گرم دره لر سویی، آب گرم ۹ چشمه،  آب گرم بش باجیلار، آب گرم قره سو، آب گرم پهنلو، آب گرم رویال پارک و آبگرم ژنرال مجموع مراکز آب تنی و تفریحی سرعین می باشند. این اماکن از امکاناتی همچون استخر آب سرد، جکوزی، سونای بخار و خشک، غرفه ی فروش لوازم شنا و صندوق امانات بهره می برند.

برخی از مجتمع ها علاوه بر امکانات نام برده شده مجهز به کافی شاپ، رستوران، سفره خانه، استخر کودکان، اتاق ماساژ، سطل شوک، تونل آب سرد، سرسره ی کودکان و بزرگسالان، سالن آرایش، سالن بدنسازی، تونل مه سرد، اتاق کمک و دوش های انفرادی می باشند.

خواص درمانی: چشمه های آب گرم سرعین برای درمان درد های عصبی، مفصلی، رماتیسم، اسپاسم، درد های عضلانی، بیماری های پوستی و استخوانی بسیار مفید است.

چشمه های آب گرم مهمترین جاذبه ی شهر سرعین

جاذبه های تاریخی و گردشگری کهن شهر در تور سرعین

مسجد جامع سرعین: مسجد جامع سرعین جزو قدیمی ترین بناهای تاریخی این شهر بوده که محل تجمعات اصلی نیز به حساب می آید.

تپه ی باستانی آناهیتا: این تپه در قسمت غربی سرعین واقع شده که باستان شناسان قدمت آن را به دوران قبل از میلاد مسیح نسبت می دهند.

روستای کنزق: سفر به این روستا و دیدن از آن خالی از لطف نیست. در این روستای تاریخی مکان هایی همچون تپه های باستانی، قبرستان طبیعی و دخمه های صخره ای وجود دارد. ساری دره نیز از دره های معروف این روستا می باشد. همچنین در این روستا آب ترش و گاز داری وجود دارد که به زبان محلی ترش سویی نامیده می شود. این آب درد های معده را درمان و بیماری های پوستی را بهبود می بخشد.

از دیگر جاذبه های دیدنی سرعین میتوان به دهکده ی صخره ویند کلخوران، دره ی جنگلی ایردموسی، روستای ویلا دره، آبشار ورگه سران، شهر لاهور، آتشکده ی آذر فریق، دره ی گلستان و پیست اسکی آلوارس اشاره کرد.

مراکز خرید: علاوه بر بافت قدیم شهر که داری تعداد زیادی فروشگاه می باشد از مراکز خرید مدرن نیز میتوان به بازار اطلس و مرکز خرید آدنا اشاره کرد.

هتل های سرعین

هتل های سرعین

برای اقامت در سرعین گزینه های متفاوتی را پیش روی خود دارید. با در نظر گرفتن بودجه ی خود این امکان را دارید که در هتل های سرعین با درجه کیفی بالا، هتل آپارتمان ها و خانه های ساکنین شهر که مخصوص مسافران می باشند اقامت کنید.

اقامتگاه های بوم گردی نیز در نزدیکی سرعین و در شهر اردبیل مهیای پذیرایی از مهمانان هستند. اگر قصد اقامت در هتل های این شهر را دارید شما را مختصرا با درجه کیفی و اسامی آنها آشنا می کنیم.

هتل لاله: این هتل پنج ستاره بوده و از بزرگترین  و لوکس ترین هتل های سرعین می باشد.

هتل رویال پارک: رویال پاک از مجلل ترین هتل های کشور می باشد و با دارا بودن مجتمع آب درمانی در خاورمیانه موفق به عضویت در اتحادیه ی اسپا واتر اروپا شده است.

هتل رضوان خلیج فارس: هتل رضوان چهار ستاره بوده در نزدیکی مراکز تفریحی و خارج از محدوده ی ترافیک می باشد.

هتل ارشاد: این هتل نیز از نظر درجه ی کیفی چهار ستاره بوده، نزدیک مراکز خرید و چشمه های آب گرم می باشد.

هتل بوستان: هتل بوستان خارج از محدوده ی ترافیک، چهار ستاره و نزدیک مراکز خرید می باشد.

هتل پدرام: هتل پدرام نیز دارای ۴ ستاره و از امکاناتی همچون دیگر هتل ها بهره می برد.

از هتل آپارتمان های سرعین میتوان به قهوه سویی، دریا و اترک اشاره کرد. خبر خوب این جاست که اگر این هتل ها را در قالب تور مسافرتی سرعین و اردبیل رزرو کنید، قیمت بسیار ارزان و به صرفه تری خواهید داشت.

سفر به سرعین به همراه تور

با توجه به بودجه و علاقه مندی خودتان می توانید تصمیم بگیرید که چگونه از یک سفر چند روزه لذت ببرید. قطعا سفر به همراه تور مزایای مثبتی داشته و انتخاب بسیاری از علاقه مندان به سفر می باشد. استفاده از تور توسط آژانس مسافرتی حرفه ای و با سابقه، این امکان را به شما می دهد که به هنگام سفر از کار های دست و پا گیر و زمان بر خلاص شوید و تمام تایم خود را به گشت و گذار بپردازید. حتی وجود یک تور لیدر حرفه ای و محلی به شما کمک می کند که جاهای توریستی را با اطلاعات کامل مشاهده کنید. خیالتان از بابت رزرو هتل، سرویس غذا و…. هم کاملا آسوده باشد. مطمئنا مسافرت با تور های مسافرتی و گردشگری معتبر، سفر خوش و خاطره انگیز تری را به شما و دوستان و آشنایان هدیه خواهد داد.

خرید تور سرعین

خرید تور سرعین

خرید تور سرعین از تمامی استان های کشور امکان پذیر می باشد. شهر هایی همچون تهران، مشهد، اهواز، شیراز، تبریز، زنجان، اصفهان، رشت، گرگان، کرمانشاه و بسیاری از شهر های دیگر دارای تور سرعین به صورت زمینی و هوایی می باشند. پیشنهاد می کنم برای رزرو تور سرعین به سایت https://faragasht.com/تور-سرعین/ فارا گشت کوروش کبیر که مجری تورهای آذربایجان غربی، شرقی و میانه است مراجعه کنید. از شهر با صفا و چشمه های آبگرم سرعین و در کنارش دیدنی های اردبیل دیدن کنید و چند روزی را به دور از گرمای تابستان و آلودگی های شهری در آغوش طبیعت بکر سرعین خوش بگذرانید. 

حتی می توانید برنامه لذت بخش برای چشیدن طعم خوشمزه خوراکی های سرعین نیز داشته باشید. غذاهای سالم و محلی خودش یکی از جاذبه های این شهر است. مسافرتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز با اتوبوس و هواپیما مقدور است. تورهای سرعین و اردبیل همیشه با قیمت بسیار ارزان و عالی به مسافران ارائه می شوند. پس خیالتان کاملا راحت باشد.

یک دیدگاه برای “مسافرتی فراموش نشدنی با تور سرعین

  1. به این میگن یک سایت تخصصی و عالی. تور سرعین و اردبیل را در وب سایت مربوط به میانه گفتن عالیه چون برای تمام مسافرینی که از سایر شهرها دوست دارند شهرهای زیبای اطراف ما را ببینند راهنمای خوبی می شود.
    جاهای دیدنی خوش آب و هوا به همراه مردم مسافر دوست، تجربه فراموش نشدنی درست می کنه.
    هر کس که این مطلب را می خواند پیشنهاد می کنم که برنامه ریزی این سفر را انجام بدید اگر هم با تور بیایید که خیلی به صرفه تر می شود براتون.
    دوستتون دارم و ادامه بدید از این قبیل مقالات خوب و مفید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *