15.54Mianeh

جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

ویژگی های یک طرح کارت ویزیت شیک چیست؟

طرح کارت ویزیت

در این بخش سعی داریم، به صورت خلاصه توضیح دهیم که چگونه یک طرح لایه باز کارت ویزیت زیبا و شیک داشته باشید که به شما در معرفی کسب و کار و خدماتی که ارائه می دهید، کمک کند.

تاریخچه استفاده از کارت ویزیت

در ابتدا باید گفت که، فایل های لایه باز PSD دقیقا از نسخه اول فتوشاپ که در سال ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد، به وجود آمدند. یعنی طراحی حرفه ای کارت ویزیت از زمانی شروع شد که نرم افزار فتوشاپ آغاز به کار کرد. اما استفاده از کارت ویزیت اولین بار، قرن ۱۷ میلادی در اروپا بود، زمانی که بازگشت شخص تاجری از سفرش را از این طریق اطلاع رسانی می کردند. انگلستان اولین کشوری بود که از کارت ویزیت در معرفی خدمات تجاری و بازرگانی استفاده کرد.

کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت صرفا نباید برای معرفی محصول یا خدمات استفاده شود بلکه باید به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با مشتری هم به آن نگاه کرد. طراحی کارت ویزیت باید به گونه ای باشد که به اهداف شما در فروش محصول و خدمات و همچنین برندینگ و معرفی کسب و کار شما به خوبی جامه عمل بپوشاند.

یکی از پر کاربردترین طرح های گرافیکی، طرح کارت ویزیت است که روزانه سفارشات زیادی انجام می شود. طراحی کارت ویزیت خیلی مهم است در واقع وقتی که نظر بیننده جلب شود نشان از حرفه ای بودن طراحی کارت ویزیت است و این حس در بیننده به وجود می آید که با یک مجموعه حرفه ای طرف است. کارت ویزیت همچنان از ابزارهای موثر در تبلیغات می باشد و این خود نشان از اهمیت داشتن یک کارت ویزیت شیک، برای معرفی هر کسب و کاری است.

کارت ویزیت حرفه ای

نکات طلایی یک کارت ویزیت حرفه ای

۱- در انتخاب طراحی کارت ویزیت دقت کنید چون کارت ویزیت هر شخص نشان دهنده هویت و اعتبار کسب و کار او است.

۲- اطلاعات و محتوای مفید را در کارت ویزیت درج کنید و از نوشتن مطالب اضافی و غیر ضروری در آن پیشگیری کنید.

۳- از فونت و سایز مناسب برای معرفی کسب کار خود در طراحی کارت ویزیت استفاده کنید، هر کدام از فونت ها برای یک نوع طراحی مناسب است.

۴- از رنگ های متنوع و در عین حال هارمونیک استفاده کنید ولی بیاد داشته باشید در تعداد رنگ ها زیاده روی نکنید.

۵- اگر نیاز بود در طرح لایه باز کارت ویزیت از تصویر استفاده کنید، حتما تصویری باشد که نمایانگر شغل، محصول یا خدمات شما باشد.

۶- از کاغذی برای چاپ کارت ویزیت استفاده کنید که دارای جنس مرغوب باشد و بهره گیری از کارت های غیر معمول و غیر عادی باعث می شود که طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده و دیرتر فراموش شود.

۷- کارت ویزیت در سایزهای مختلفی چاپ می شود، شما می توانید کارت خود را با برش خاص که نمایانگر محصول شما باشد طراحی کنید.

۸- کارت ویزیت های متنوعی طراحی و چاپ کنید مثلا داشتن دو کارت ویزیت متفاوت می تواند فروش محصول شما را به طور باورنکردنی افزایش دهد و افراد تعداد کارت بیشتری از شما در کلکسیون کارت ویزیت های خود دارند.

۹- استفاده از لوگو در طراحی نشان دهنده حرفه ای بودن کسب و کار شماست.

۱۰- مطمئن شوید تمام راه های ارتباطی شما مثل تلفن، موبایل، آدرس، ایمیل و آدرس سایت به طور صحیح و کامل در کارت درج شود.

۱۱- نوشته ای بر روی کارت بنویسید که برای همه قابل فهم باشد و به خوبی برند یا نام تجاری شما را توصیف کند.

۱۲- برای داشتن طرح کارت ویزیت شیک و خاص حتما از یک مرجع طرح لایه باز حرفه ای مانند سایت اول طرح کمک بگیرید.

از کجا طرح لایه باز کارت ویزیت دانلود کنیم؟

حالا که با ویژگی های یک کارت ویزیت خوب آشنا شدیم به این نکته مهم می رسیم که آیا مرجع کاملی برای دانلود و خرید این فایل ها وجود دارد یا خیر؟ سایت اول طرح، در زمینه طراحی کارت ویزیت نیز بسیار موفق عمل کرده است و توانسته طرح های جذاب و زیبا را به صورت لایه باز برای استفاده در طراحی انواع کارت های ویزیت اداری، تجاری و …. طراحی کند. طرح های کارت ویزیت موجود بر روی این سایت، کاملاً لایه باز هستند و قابلیت ویرایش در برنامه فتوشاپ را دارند. شما می توانید با دانلود طرح کارت ویزیت از سایت اول طرح، آن را ویرایش کرده و با قرار دادن عنوان و آدرس شغل مورد نظرتون به کسب و کار خود رونق دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *