دنبال کردن ما

کراتین ، صافی و احیای مو

امروزه از عمل کراتینه کردن موها به عنوان پر طرفدارترین روش برای صافی و احیای موهای آسیب دیده در دنیا یاد میشود. با پیشرفت علم روش های زیادی برای درمان و زیبایی موها معرفی شد که کراتین از جمله محبوب ترین آنها می باشد. قبل از انجام هر کاری باید اطلاعات کامل را در آن زمینه بدست آوریم تا بیشتر و بهتر به نتیجه ی دلخواه برسیم. پس برای آشنایی بیشتر با مراقبت های بعد از کراتین در این مطلب با ما همراه باشید.

کراتین ، صافی و احیای مو

بعد از کراتینه مو از هر شامپویی نباید استفاده کرد

از مهمترین سوالاتی که طرفداران کراتینه ی مو می پرسند این است که از چه نوع ماسک و شامپویی برای مراقبت از کراتین و موهای خود باید استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ میدهیم.

این روزها انواع و اقسام شامپوها و ماسک ها در سرار دنیا عرضه میشود.در میان این حجم از تنوع در شامپو و ماسک باید از کدامیک از آنها استفاده کرد؟ نکته ای که میتوان در این زمینه به آن اشاره کرد این است که برای محافظت از کراتین و موهای خود باید از شامپوهای بدون سولفات یا فری سولفات استفاده کنید.از سولفات موجود در شامپو های صنعتی برای ایجاد کف و حباب استفاده می شود. در بیشتر محصولات بهداشتی و شوینده ی موجود در بازار از سولفات برای ایجاد کف مناسب استفاده می شود. در این بین شامپوهایی بدون سولفات هم وجود دارند. شامپوهای فری سولفات برای کسانی که دارای پوست سر و ساقه موی حساس هستند مناسب است. گاهی شامپو های معمولی ممکن است باعث ایجاد رنگ پریدگی در ساقه ی مو، خشکی مو، ایجاد التهاب و یا پوسته پوسته شدن پوست سر شوند. در واقع این سولفات خشک و خشن، برای ۴ دسته از موها مناسب نیست:

دارای رنگ و دکلره

دارای کراتینه

خشک

دارای پوست حساس

 

. شامپوهای بدون سولفات یا فری سولفات هیچ کدام از این تاثیرات را روی مو ندارند و هنگام استفاده حس خوبی را به فرد منتقل می کنند.

از مزیت های استفاده از شامپو های فری سولفات:

کاهش بروز حساسیت و التهاب پوست
مناسب برای پوست سر حساس
افزایش و دوام رطوبت مو
بهبود و احیای چربی طبیعی و مفید موها
دوام و ابقای رنگ مو (به شرطی که موها رنگ شده باشند)
کاهش احتمال جذب مواد شیمیایی مضر

با از استفاده ازشامپو های بدون سولفات نرمی و لطافت دلپذیری در موهای خود حس خواهید کرد و پس از شستشو موهایی براق و لطیف خواهید داشت. با اینکه شامپو های فری سولفات از محصولات تازه عرضه شده هستند اما با استقبال و تقاشا ی زیادمردم مواجه شده اند.این شامپو مناسب استفاده برای انواع موها هستند. پس حتی اگر موهای خود را کراتین نکرده اید میتوانید برای داشتن موهایی درخشان و لطیف از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

هم اکنون می توانید محصولات مربوط به کراتینه را از آی پاپا خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *