20.8Mianeh

جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

ارسال تاج گل تبریک به تالار

تاج گل تبریک
تاج گل تبریک

یکی از کارهای رایج برای شادباش در مراسم های مختلف مانند مراسم عروسی، افتتاحیه ها، کنفرانس ها، جشن های فارغ التحصیلی و غیره ارسال تاج گل تبریک به تالار است. تاج گل تبریک در مدل های مختلف با قیمت های متنوعی در گل فروشی های حضوری و آنلاین وجود دارد تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. اگر شما نیز قصد به دنبال خرید تاج گل تالار و افتتاحیه هستید، خواندن این متن برای شما مفید خواهد بود.

پیش از آنکه به سراغ توضیحات مربوط به خرید تاج گل تبریک برای تالار برویم. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی و کسب اطلاعات درمورد جدیدترین مدل‌های تاج گل تبریک و راهنمای خرید تاج گل به سایت hamshahrionline.ir مراجعه نمایید. در این مقاله با  کاربرد جدیدترین مدل‌های تاج گل تبریک برای نمایشگاه، عروسی، تالار، مراسم و همچنین پارامترهای مهم در هنگام خرید تاج گل مانند اندازه، نوع گل ها، انواع و … آشنا خواهید شد.

تاج گل

 

چرا خرید و ارسال تاج گل تبریک به تالار؟

زمانی که شما به یک مراسم شادی مانند مراسم عروسی و یا افتتاحیه دعوت می شوید، می توانید برای عرض شادباش از هدایای مختلفی از یک بسته شیرینی و شکلات تا باکس های گل و غیره استفاده کنید. در صورتی که مراسم مورد نظر رسمی و تشریفاتی است، هیچ انتخابی بهتر از ارسال تاج گل به تالار برای تبریک نیست.

تاج گل تبریک حالتی لاکچری و تشریفاتی دارد و نشان دهنده احترام بسیار شما نسبت به طرف مقابلتان است. از تاج گل تبریک نه تنها در تالارها و همایش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه می توان در ورودی غرفه ها، فروشگاه ها، مراکز خرید و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

انواع تاج گل تالار و افتتاحیه

زمانی که شما قصد خرید تاج گل برای تالار عروسی و یا مناسبت های دیگر دارید، گزینه های مختلفی برای شما وجود خواهد داشت.

۱) تاج های گل می توانند یک متری، دو متری و یا حتی گاهی سه متری نیز باشند. انتخاب ارتفاع تاج گل به نوع گل های انتخابی و هزینه شما بستگی دارد. طبیعی است که هر چه ارتفاع تاج گل بیشتر باشد، برای پر کردن آن باید از گل های بیشتری استفاده شده و در نتیجه هزینه آن بیشتر خواهد شد.

۲) تزئین تاج گل تالار و افتتاحیه در مقایسه با تاج گل برای تالار عروسی کمی متفاوت خواهد بود. بنابراین حتما قبل از شروع دیزاین و یا حتی انتخاب گل، به گل فروش بگوئید که تاج گل را برای چه مناسبتی می خواهید.

۳) دیزاین و طراحی تاج گل تبریک عروسی و عقد معمولا متناسب با تم عروسی و به شکل شادتر و رنگارنگ تری انجام می شود.

۴) تزئین تاج گل برای همایش ها و افتتاحیه ها معمولا کمی رسمی تر خواهد بود.

۵) پایه های مورد استفاده برای سفارش تاج گل تبریک برای تالار پذیرایی می تواند فلزی و یا چوبی باشد.

۶) پایه های فلزی شکلی اروپایی و مدرن به تاج گل داده در حالی که پایه چوبی ظاهری کلاسیک دارد.

۷) در تزئین تاج گل تبریک برای تالار عروسی، می توان از تزئین هایی مانند تور و روبان نیز استفاده کرد، در حالی که این تزئین برای تاج گل رسمی چندان مرسوم نیست.

انواع تاج گل

مراحل مختلف تزئین تاج گل

فرقی نمی کند که شما یک تاج گل برای تبریک عروسی و یا یک تاج گل تالار و افتتاحیه سفارش داده باشید، در هر دو حالت مراحل یکسانی برای تزئین و آماده کردن تاج گل تبریک انجام می شود.

۱) در مرحله اول شما باید نوع گل های مورد نظرتان را با کمک گل فروش انتخاب کنید. در این حالت حتما به او بگوئید که تاج گل را برای چه مناسبتی می خواهید تا مناسب با آن بهترین گل ها انتخاب شود.

۲) مرحله دوم نوبت به انتخاب چند طبقه بودن گل است. می توانید مدل های مختلف تاج گل یک تا چند طبقه را دیده و به گل فروش تعداد طبقات تاج گل خود را بگوئید.

۳) مرحله سوم از سفارش تاج گل تبریک برای تالار عروسی، انتخاب پایه است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد شما می توانید یک پایه چوبی و یا فلزی انتخاب کنید.

۴) در این مرحله برگ های تازه و خوش رنگی را روی پایه قرار داده و آن را با مفتول های بسیار نازکی به پایه متصل می کنند. با این کار پس زمینه تاج گل با برگ های خوش رنگ و تازه به طور کامل پوشیده می شود.

۵) در مرحله بعد یک اسفنج خیس متناسب با اندازه تاج گل در وسط آن قرار داده می شود. همان طور که می دانید این اسفنج برای آن است که گل ها تا مدت ها بتوانند از آب داخل آن استفاده کرده و سالم و با طراوت باقی بمانند.

۶) در مرحله بعد گل هایی که انتخاب کرده اید، روی برگ ها و اسفنج قرار داده شده و فیکس می شوند.

۷) مرحله پایانی آماده سازی تاج گل تالار و افتتاحیه نیز نوبت به تزئین، اضافه کردن اکسسوری ها و یا پیام های تبریک است.

مراحل مختلف تزئین تاج گل

قیمت تاج گل تالار و افتتاحیه چقدر است؟

سفارش تاج گل تبریک برای تالار پذیرایی و همایش های دیگر می تواند برای شما هزینه های مختلفی به دنبال داشته باشد. قیمت تاج گل به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

۱)   نوع و تعداد گل ها

برای ارسال تاج گل به تالار برای تبریک مانند هر باکس گل دیگر می توانید از گل های مختلف با تعداد کم یا زیاد استفاده کنید. طبیعی است که هزینه هر گل با گل دیگر متفاوت است و هرچه شما تعداد گل های بیشتری انتخاب کنید، قیمت تاج گل تبریک شما بیشتر خواهد شد.

 

۲)   تعداد طبقه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گاهی خرید تاج گل تبریک برای ورودی تالار را تا ۷ طبقه نیز سفارش می دهند! بدون شک هزینه سفارش تاج گل تبریک ۷ طبقه در مقایسه با یک تاج گل یک طبقه بسیار بیشتر خواهد شد.

 

۳)   نوع پایه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، از پایه های مختلفی می توان برای تاج گل استفاده کرد. هر پایه قیمت مخصوص به خود را داشته و شما هزینه جداگانه ای برای آن پرداخت خواهید کرد.

 

۴)   هزینه ارسال

ارسال تاج گل تبریک به تالار اگر توسط گل فروشی انجام شود، هزینه ارسال آن معمولا جداگانه از شما دریافت خواهد شد. البته به این نکته توجه داشته باشید که ارسال تاج گل توسط خود گل فروش به دلیل تجربه بالا معمولا به بهترین شکل انجام شده و تاج گل سالم و مطمئن به تالار خواهد رسید.

هدیه دادن و خرید گل در مناسبت‌های مختلف در فرهنگ ایرانی سابقه‌زیادی دارد. تاج گل تبریک یکی از بهترین هدایایی ست که می توانید در هر مراسمی برای عرض تبریک و ابراز شادی آن را به عزیزانتان هدیه دهید. امروزه سفارش تاج گل تبریک برای ۷ مناسبت مثل نمایشگاه، افتتاحیه، عروسی، همایش، سمینار، مسابقات ورزشی، مراسم شادی به یکی از مرسومات در جامعه مبدل شده است.

اگر کسی در زندگی شما هست که دوست دارید برای شادی و موفقیت او تاج گل تبریک سفارش دهید، خوشبخت هستید.

حتماً ببینید:  راه‌های کسب درآمد در سفر | چگونه در سفر فروش داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *