24.5Mianeh

شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

اقامت در دل کوه و جنگل با رزرو هتل بام سبز رامسر

اقامت در دل کوه و جنگل با رزرو هتل بام سبز رامسر

تجربه حتی یک شب ماندن و خوابیدن در ارتفاع ۷۰۰متری یک قله، آن‌هم در ارتفاعات رامسر احتمالا برای همه می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد؛ هتل چهار ستاره بام سبز رامسر این امکان را برای شما فراهم کرده تا اقامتی متفاوت را در دفتر زندگی‌تان ثبت کنید. این هتل از دو بخش دهکده جنگلی و سوئیت‌های VIP تشکیل شده که سفربازی قصد دارد در این مطلب، آن‌ها را به شما معرفی کند تا از میان رزرو هتل‌های رامسر به بهترین انتخاب برسید.

هتل بام سبز تله‌کابین رامسر بخش اقامتی مجتمع شهر سبز رامسر است که در ارتفاعات قله ایل‌میلی این شهر در فضایی آرامش‌بخش و دنج کوهستانی قرار گرفته است. ساختمان اصلی هتل در ۶ طبقه از نمای جنوبی و سه طبقه در ضلع شمالی تشکیل شده و ایستگاه تله‌کابین در طبقه پنجم همین ساختمان واقع شده است.

تنها وسیله رفت‌وآمد مهمانان به هتل، تله‌کابین است که ساعت کاری تله‌کابین در فصل تابستان از ۹ صبح تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه و در پاییز و زمستان از ۱۰ صبح تا ۱۷ است که البته مهمانان هتل باید یک ساعت قبل از پایان کار خط تله کابین در مجتمع حاضر باشند؛ با این توضیح که اگر مهمانان خارج از ساعات کاری تله‌کابین به هتل مراجعه کنند باید هزینه‌ای جداگانه برای جابه‌جایی توسط خودرو مخصوص پرداخت کنند.

ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر دارای ۲ طبقه مثبت شامل رستوران ایل‌میلی و بام با نمای دیدنی ۳۶۰ درجه از طبیعت بکر و منحصربه‌فرد کوهستان و جنگل‌های رامسر و چابکسر و همچنین افق بی‌نظیر دریای خزر و ۴ طبقه منفی اقامتی شامل سوئیت‌های VIP با نمای جنگل در دل کوه است.

تجربه سفر به کشورهای بزرگ با اقامت در سوئیت‌ها

هتل بام سبز رامسر دارای سوئیت‌های VIP و دهکده‌های جنگلی با چشم‌اندازهایی بسیار زیباست. این هتل هفت مدل سوئیت دارد که توسط معماران بزرگ و مطرح جهان و با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای بزرگ و مختلف دنیا طراحی شده‌اند. طراحی و چیدمان واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر به اندازه‌ای زیبا و رویایی است که حتی رضایت سخت‌پسندترین افراد هم با قرار گرفتن در آن‌ها جلب خواهد شد.

تجربه سفر به کشورهای بزرگ با اقامت در سوئیت‌ها

کافی است به عناوینی که برای هر یک از سوئیت‌ها در نظر گرفته شده نگاهی بیندازید تا تنوع و خاص بودن آن‌ها را متوجه شوید؛ سوئیت نرگس (ساعت چینی)، سوئیت تایتانیک، سوئیت مگنولیا (آسیای جنوبی)، سوئیت یاس (آفتاب کالیفرنیا)، سوئیت رُز (دهکده امریکایی)، سوئیت کوهستان و سوئیت کاملیا (یک روز زیبای بهاری). طراحی هر یک به گونه‌ای است که شما با حضور در هر یک از آن‌ها احساس واقعی حاصل از قرار گرفتن در همان کشور و فضای فرهنگی را تجربه خواهید کرد.

فضایی دوست‌داشتنی و محیطی گرم در معیت طبیعت بکر موقعیت هتل بام سبز رامسر و در کنار امکانات و خدمات رفاهی آن پاسخ‌گوی هر سلیقه و نیازی است.

امکانات هتل بام سبز رامسر

این سوئیت‌های مبله و بسیار شیک از امکاناتی مانند تلویزیون، ماهواره، دی‌وی‌دی، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مستقل در هر سوئیت، چای‌ساز و سشوار بهره‌مند است. سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، مینی‌بار، لوازم بهداشتی از دیگر امکانات موجود در هتل بام سبز رامسر است. دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز در تمامی نقاط مجموعه امکان‌پذیر است. همچنین رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و تنیس روی میز برای سرگرمی و تفریح مهمانان فراهم شده است.

هتل بام سبز رامسر

با وجود این خدمات و امکانات مهمانان هتل بام سبز رامسر در مدت اقامت خود در سوئیت‌های وی‌آی‌پی هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد. تجهیزات بی‌نقص و امکانات رفاهی سوئیت‌های ویژه به گونه‌ای است که علاوه‌بر مسافران و توریست‌های خارجی، افراد به فراخور شرایط و اهداف خود می‌توانند در این هتل از فضای بسیار مناسب برای دیدارهای بین‌المللی سیاسی و تجاری هم برخوردار شوند.

ماه عسلی به یادماندنی در هتل بام سبز رامسر

اگر درحال برنامه‌ریزی برای دوران ماه عسل خود هستید سفربازی باز هم هتل بام سبز رامسر را به شما پیشنهاد می‌کند چراکه این هتل دارای یک ساختمان ۲ طبقه شامل دو سوئیت ماه عسل با فاصله ۱۰دقیقه‌ای از ساختمان اصلی است که مسیر به صورت پله بوده و امکان تردد ماشین وجود ندارد.

اگر هم به دنبال اقامتی رویایی در یک دهکده جنگلی هستید باز هم این هتل دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. هتل بام سبز رامسر دارای ۳۲ کلبه جنگلی کوچک و بزرگ با طراحی کلاسیک و نوستالژی به فاصله ۱۰دقیقه‌ای از ساختمان اصلی هتل با مسیر پیاده‌روی سنگ‌فرش است که شما در صورت رزرو کلبه‌های دورتر می‌توانید از خودرو برای رفت‌وآمد استفاده کنید. این کلبه‌ها با ظرفیت دو، چهار و ۶ نفره (دو خوابه) است.

ماه عسلی به یادماندنی در هتل بام سبز رامسر

دکوراسیونی با صخره‌های طبیعی کوهستان

سفربازی به شما اطمینان می‌دهد با رزرو کلبه‌های جنگلی هتل بام سبز رامسر فضا و مناظری را تماشا کنید که چشمان شما را نوازش می‌دهند. خودنمایی رنگ‌های شاد و دلنشین کلبه‌ها از میان شاخ و برگ درختان به همراه مه ملایم جنگلی، صدای پرندگان و معماری بی‌نظیر هتل بی‌شک تجربه‌ای خاص برای شماست. استفاده از صخره‌های طبیعی کوهستان به عنوان قسمتی از دکوراسیون و نمای داخلی سوئیت‌ها از زیبایی‌های منحصربه‌فرد این هتل به شمار می‌آیند.

از تله کابین تا کارتینگ در هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر از قبل برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده تا همه اوقات شما در این هتل، غرق در لذت و شادمانی باشد. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این ساختمان می‌توان به تله‌کابین و سالن ورزشی و سرگرمی شامل باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، پیست کارتینگ، زمین بازی پینت‌بال اشاره کرد.

همچنین موقعیت مکانی هتل بام سبز رامسر به گونه‌ای است که شما خیلی راحت به مناطق مختلف از جمله مجموعه تفریحی و شهربازی دسترسی دارید.

صرف غذا در ارتفاع با منظره‌ای دریا و جنگل

شما با رزرو هتل بام سبز رامسر همچنین می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در فضایی بسیار زیبا و آرامش‌بخش همراه با تماشای منظره‌هایی منحصربه‌فرد از دریا و جنگل صرف کنید.

رستوران بین‌المللی پنج ستاره ایل‌میلی در این هتل در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد که سفربازی پیشنهاد می‌کند حتما سری به آن بزنید و از صرف غذایی لذیذ در آن لذتی وافر ببرید. کادری مجرب در کلاس بین‌المللی، پذیرایی ۲۴ ساعته ویژه مهمانان هتل، سالنی زیبا با طراحی مدرن و به‌روز، چشم‌انداز دریا و کوهستان و طبخ انواع غذاهای ایرانی، محلی و بین‌المللی تنها بخشی از ویژگی‌های این رستوران است.

رستوران‌های سنتی تله بام و رامسر پلازا و فست‌فود تعطیلات نیز از ویژگی‌هایی مشابه با رستوران ایل‌میلی بهره‌مند هستند. اگر هم در میان وعده‌های غذایی به دنبال فضایی برای گپ زدن با عزیزان‌تان هستید تا همزمان یک نوشیدنی دلچسب را هم بنوشید سفربازی به شما پیشنهاد می‌کند به کافی‌شاپ‌های بین‌المللی ایل‌میلی، لاویتا، راکارت، سرزمین رویاها و باراکا حتما بروید و از لحظاتی مفرح در تمامی اوقات اقامت خود در هتل بام سبز رامسر سرشار شوید. همچنین در انتها پیشنهاد می‌شود با مطالعه مقاله پل معلق رامسر، بیشتر در مورد جاذبه‌های دیدنی شهر رامسر مطلع شوید.

حتماً ببینید:  بهترین و کارآمدترین ماینرها کدام‌ها هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *