21.54Mianeh

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

بازی استراتژی میدان نبرد

بازی استراتژی میدان نبرد مخصوص دوست‌داران بازی‌های استراتژی و جنگی است. در این بازی شما باید در مقابل دشمنان خود ارتشی را تشکیل داده و به جنگ آنها بفرستید. اینکه چه نیرویی را در چه مرحله‌ای و یا در چه محلی قرار می‌دهید، سرنوشت بازی را تعیین خواهد کرد.

تکنیک‌ها و راهنمایی‌های مربوط به بازی را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

برای خروج از حالت تمام صفحه در کامپیوتر از دکمه‌های F11 یا ESC روی کیبورد و در تلفن همراه، دکمه برگشت را فشار دهید.

روش انجام بازی استراتژی میدان نبرد

بازی استراتژی میدان نبرد

این بازی استراتژی از ده مرحله تشکیل شده است و یک شبیه ساز میدان نبرد است و بازی از دو جبهه تشکیل شده که در مقابل شما دشمنان‌تان و در طرف دیگر خط محلی است که شما باید بر اساس نیاز هر مرحله نیروی تبردار، نیزه‌دار و تیرانداز را در یک آرایش نظامی روی نقشه بچینید.

در هر مرحله یک میزان اعتبار به شما داده می‌شود که می‌توانید به تعداد اعتبار خود روی نقشه نیرو داشته باشید و قیمت هر نیرو نیز متفاوت است.
به یاد داشته باشید که فقط در طرف میدان خود مجاز هستید نیرو قرار دهید.

بعد از آماده شدن نیروهای‌تان روی دکمه START BATTLE کلیک کنید تا نبرد آغاز شود. مراحل ابتدایی این بازی ساده به نظر می‌رسند ولی رفته رفته مراحل سخت و سخت‌تر می‌شود و نیاز به استراتژی خاص شما برای پیروزی دارد.

حتماً ببینید:  بازی آنلاین ۲۰۴۸

از دکمه‌های WASD برای تنظیم زاویه دید خود می‌توانید استفاده کنید و اگر می‌خواهید نیروهای دشمن را بهتر ببنید، غلطک موس یا کلیک راست موس را نگه داشته و سپس موس را حرکت دهید.

برای مشاهده سایر بازی‌های آنلاین و جذاب کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *