21.17Mianeh

سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

بازی دوز یا ایکس او

بازی دوز یا ایکس او یک بازی دو نفره است که می‌توان آن را به‌وسیله یک قلم و کاغذ نیز انجام داد. نام این بازی به دلیل علامت‌های X و O است که در طول بازی استفاده می‌شود.

بازی دوز

توضیحات: بازی دوز یا ایکس او یک بازی دو نفره است که می‌توان آن را به‌وسیله یک قلم و کاغذ نیز انجام داد. نام این بازی به دلیل علامت‌های X و O است که در طول بازی استفاده می‌شود. برای آغاز این بازی در یک صفحه جدولی با ۳ ردیف و ۳ ستون رسم می‌شود و هر یک از طرفین یکی از علامت‌های X یا O را انتخاب می‌کنند و تا انتهای بازی برای پر کردن خانه‌های جدول از آن استفاده می‌کنند.

روش بازی: برای شروع بازی یکی از طرفین به قید قرعه علامت X یا O را که قبلاً انتخاب کرده در یکی از خانه‌های جدول ۹ خانه‌ای قرار می‌دهد. سپس نفر دوم علامت مربوط به خود را در خانه‌های دیگر که هنوز پر نشده‌اند قرار می‌دهد و پس از آن مجدداً نوبت نفر اول خواهد بود.

نقطه پایان بازی در هر مرحله جایی است که یکی از حریفان بتواند علامتی را که در ابتدای بازی انتخاب کرده در یکی از ردیف‌های افقی، عمودی یا قطری قرار دهد و در طول بازی هر یک از طرفین با قرار دادن علامت خود در مقابل علامت‌های حریف نباید اجازه دهند که حریف یک خط عمودی، افقی یا قطری را با علامت خود پر کند.

بازی زیر را می‌توانید به صورت دو نفره و یا تک نفره با حریف فرضی خود برنامه نیز بازی کنید.

بازی دوز یا ایکس او

 

برای مشاهده سایر بازی‌های آنلاین و جذاب کلیک کنید

توجه: در صورتی که این بازی برای شما اجرا نشد، از کنار آدرس سایت بر روی قفل کلیک کنید و گزینه‌ی Flash را که به‌صورت پیش‌فرض Block است را به Allow تغییر دهید، همچون آموزش تصویری زیر:

مشکل اجرای بازی فلش

 

حتماً ببینید:  بازی توپ ژیرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *