5.52Mianeh

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

بهترین کپسول نسپرسو

کپسول نسپرسو

نمی توان منکر محبوبیت قابل توجه اسپرسو در ایران شد. این سبک از قهوه، که از دیرباز نوشیدن آن یک سنت محبوب در کشورهایی چون  فرانسه و ایتالیا بوده است، اکنون تقریباً در همه جای ایران نیز یافت می شود. به لطف فروشگاه های امروزی چون کافی کالا، شما می توانید کپسول نسپرسو خود را به راحتی تهیه کنید و روز زیبای خود را با آن شروع کنید.

اما از آنجایی که نوشیدنی‌های اسپرسو می‌توانند گران قیمت باشند، طرفداران واقعی به دنبال راهی هستند  تا بتوانند در خانه از این نوشیدنی سرشار از انرژی لذت کافی را ببرند. کپسول نسپرسو که از کپسول‌های از پیش بارگذاری شده اسپرسو برای تولید نوشیدنی‌های قهوه استفاده می‌کند، این فرآیند را بسیار آسان و کاربرپسند می‌کند.

نسپرسو طیف گسترده ای از انواع کپسول های مختلف را برای استفاده در دستگاه های خود ارائه می دهد. بنابراین شما کپسول نسپرسو را به راحتی می توانید از کافی کالا تهیه نمایید. شما می توانید ابتدا غلاف ها را در دستگاه نسپرسو قهوه ساز کپسولی خود دم کرده، اسپرسو را در آن دم و سپس آن را له کنید. می توانید آن ها را بر اساس عناصر کلاسیک قهوه (تلخی، اسیدی، شوری و شیرینی) و بر اساس سلیقه خودتان، مطابق میل خود بسازید. همچنین با اضافه کردن خامه نهایی اسپرسو و یا هر طعمی که در تست های طعمی مورد علاقه تان وجود دارد را می توانید به آن اضافه کنید.

کپسول نسپرسو کافی کالا

کپسول‌های نسپرسو در نمایندگی نسپرسو کافی کالا از آلومینیوم ساخته شده‌اند تا طراوت رایحه‌ ها و طعم‌ های غنی قهوه شما را تضمین کنند. با افزودن بازیافت کپسول به قهوه خود، نسپرسوی شما نه تنها طعم خوبی خواهد داشت، بلکه حس خوبی نیز به شما دست می دهد.

دستگاه قهوه ساز دارای یک سیستم برای دم کردن است که  نام فناوری آن Centrifusion است که توسط Nespresso توسعه یافته است.

به این معنی که می توانید یک کپسول را وارد کنید، درب آن را ببندید و پس از فشار دادن دکمه استخراج، کپسول را تا ۷۰۰۰ دور در دقیقه بچرخانید. این کار قهوه آسیاب شده را با آب ترکیب می کند تا یک فنجان قهوه عالی و خوشمزه تولید کند.

دستگاه‌ها و کپسول‌ نسپرسو به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که هر بار یک فنجان قهوه عالی را به شما ارائه دهند. شما می توانید از میان طیف وسیعی از ترکیب ها و طعم ها، بر اساس ترجیح شخصی خود انتخاب کنید. ممکن است یک اسپرسوی قوی را برای شروع روز خود یا یک قهوه بزرگتر را برای نوشیدن در طول روز ترجیح دهید. همه این ها با طیف وسیعی از تنوع ماشین های اتوماتیک نسپرسو، آسان و امکان پذیر است.

با کپسول نسپرسو، قهوه را به خانه تان بیاورید
با کپسول نسپرسو، قهوه را به خانه تان بیاورید

 

میزان هر وعده با کپسول نسپرسو کافی کالا

هر کپسول حاوی ۵ تا ۷ گرم قهوه آسیاب شده است و یک وعده قهوه درست می کند. بسته به مقدار ریختن، کپسول می تواند یک شات اسپرسو ۴۰ میلی لیتری یا یک پوره لانگو (طولانی) ۱۱۰ میلی لیتری تولید کند.

بدنه کپسول ها و رویه های سوراخ دار عرضه شده توسط نسپرسو هر دو از آلومینیوم ساخته شده اند، در حالی که کپسول های شخص ثالث از مواد مختلفی از جمله پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده اند. برای کاهش نگرانی‌ها در مورد اثرات احتمالی سلامت آلومینیوم، بیشتر قسمت داخلی کپسول‌ نسپرسو با لاک مخصوص مواد غذایی پوشانده شده است.

هر کپسول حاوی 5 تا 7 گرم قهوه آسیاب شده است
هر کپسول حاوی ۵ تا ۷ گرم قهوه آسیاب شده است

نحوه کار کردن با کپسول نسپرسو

بسته به سیستم نسپرسو مورد استفاده، قسمت بالای صاف یا انتهای نوک تیز کپسول هنگام قرار دادن داخل دستگاه سوراخ می شود و اهرم محفظه پایین می آید.

برخی از ماشین ها یک سوراخ بزرگ ایجاد می کنند و برخی دیگر سه سوراخ کوچکتر ایجاد می کنند. هنگامی که دستگاه فعال می شود، آب گرم را تحت فشار بالا به سوراخ های انژکتور پمپ می کند که در انتهای باریک کپسول قرار می گیرد.

این باعث می شود کف صاف کپسول پاره شود، زیرا از فویل نازک تری نسبت به بقیه کپسول ساخته شده است. پایه نگهدارنده کپسول (که کپسول روی آن قرار می گیرد) دارای تعدادی مربع برجسته است که باعث پارگی فویل در این نقاط می شود.

صبح خود را با کپسول نسپرسو کافی کالا آغاز کنید
صبح خود را با کپسول نسپرسو کافی کالا آغاز کنید

قهوه دم شده از طریق این سوراخ های پارگی از کپسول خارج می شود و از طریق یک نازل قیف درون فنجان قهوه می ریزد؛ همانند زودپزها. در صورت مسدود شدن مسیر معمولی اگزوز قهوه، یک شیر آزاد کننده فشار ایمنی در داخل محفظه دم کردن، از وقوع انفجار جلوگیری می کند.

سیستم شیر تازه با لمس کردن دستگاه قهوه ساز باعث می شود که تولید قهوه به راحتی انجام  شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظرف شیر را با مقدار دلخواه شیر پر کنید. دستگاه آن را مستقیماً در فنجان شما به کف تبدیل می کند و آن را برای نوشیدنی عالی قهوه و شیر دم می کند.

شما می توانید هر نوع کپسول نسپرسو که نیاز دارید را فقط با تماس با کافی کالا، دریافت نمایید. با کافی کالا شما هرروز یک قهوه فوق العاده خوشمزه را به راحتی درست می کنید. این گونه روز خود را پر از انرژی شروع می کنید و دیگر لازم نیست که هرروز و هرروز قبل از رفتن به سرکار در صف های شلوغ بایستید تا بتوانید قهوه خود را سفارش دهید.

حتماً ببینید:  بهترین سایت مقایسه نهادهای مالی کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *