24.27Mianeh

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

تصاویر پانوراما در اینستاگرام

تصاویر پانوراما در اینستاگرام باعث می‌شود عکس‌هایتان را با جزئیات بیشتر و جذاب‌تری به اشتراک بگذارید.
گاهی اتفاق می‌افتد که عکسی با دوربین یا گوشی همراه خود از یک منظره زیبا می‌گیرید ولی وقتی می‌خواهید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید جزئیاتی که مد نظر شماست در آن مشخص نمی‌شود!
یا حتی در بدترین حالت مجبور می‌شوید از خیر قسمتی از عکس نیز بگذرید و تصویر را کراپ شده و ناقص درج کنید که در این حالت باعث می‌شود عکس شما جذابیت خود را از دست دهد.
ولی با این حال می‌بینید که دیگران تصاویر خود را به صورت پانوراما قرار می‌دهند که با ورق زدن تصاویر در پست آنها، تصویر کامل را می‌توان بدون افت کیفیت و با جذابیت بیشتری دید، اما آنها چطور این کار را می‌کنند؟

حتماً ببینید:  دانلود عکس، فیلم و استوری اینستاگرام با کامپیوتر

ارسال تصاویر پانوراما در اینستاگرام

ارسال تصاویر پانوراما در اینستاگرام

 

InSwipeبرای اینکار ابتدا شما باید اپلیکیشن InSwipe را در گوشی خود نصب کنید که برای دریافت آن باید به اپلیکیشن گوگل پلی(Google Play) در گوشی خود بروید و پس از جستجو نام InSwipe اقدام به نصب این برنامه کنید.

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت بوده و فقط کافیست عکس خود را از گالری انتخاب کنید سپس تعداد تصاویری که دوست دارید عکس شما به آن تبدیل شود را انتخاب کنید و در آخر آن را در گالری خود ذخیره کنید.

اپلیکیشن InSwipe

حال در اینستاگرام خود صفحه ارسال پست را باز کنید و سپس گزینه ارسال چند عکسی را بزنید و تصاویر خود را به ترتیب انتخاب کنید و دکمه ارسال را بزنید.

اینستاگرام

اکنون شما نیز به راحتی می‌توانید پست‌های جذاب در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *