دنبال کردن ما

جدیدترین آموزش حرفه ای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

تغییر رنگ مو، یکی از روش های جذاب تغییر چهره و استایل است. در سال ۲۰۲۳ رنگ های ترند و جدید بسیاری معرفی شده است که افراد برای آموزش هر یک از آنها باید دوره تخصصی رنگ مو را بگذرانند. در ادامه به معرفی و آموزش رنگ های ترند و جذاب در سال ۲۰۲۳ اشاره می کنیم.

۱- رنگ ماهاگونی

یکی از رنگ های ترند و جدید، طیف های مختلف ماهاگونی است که بسیار لوکس و جذاب هستند. استفاده از این رنگ مو در ترکیبات بالیاژ و ایجاد سایه بر روی مو یکی از تکنیک های آموزش رنگ مو از صفر تا صد می باشد. این رنگ مو دارای طیف های ماهاگونی عنابی، ماهاگونی ارغوانی، ماهاگونی شرابی و فندقی است که برای افراد با رنگ پوست تیره گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ مو دارای تنالیته های قرمز رنگ است که باعث ایجاد رنگ مویی جذاب و ماندگار می شود.

 

۲- رنگ قهوه ای روشن

رنگ موی قهوه ای روشن، از دیگر رنگ های ترند در سال ۲۰۲۳ است که جلوه ای بسیار طبیعی و جذاب دارد. رنگ های نسکافه ای، شکلاتی، کاراملی، موکا، قهوه ای عسلی و گردویی بر پایه قهوه ای روشن است که برای رنگ پوست های گندمی و سبزه بسیار مناسب است. آموزش این رنگ مو در دوره صفر تا صد رنگ مو در آموزشگاه معتبر هستی آکادمی نیز برگزار می شود که افراد می توانند پس از آموزش به راحتی از آن استفاده کنند.

رنگ قهوه ای روشن

۳- رنگ مو بلوند قارچی

رنگ موی بلوند یکی از پرطرفدارترین رنگ های سال است که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در واقع این رنگ مو باعث روشن تر شدن رنگ پوست و جذاب تر شدن چهره می شود. رنگ بلوند قارچی یکی از تناژهای نسبتا جدید بلوند است که به صورت هایلایت های خاکستری بر روی زمینه قهوه ای روشن ایجاد می شود. اگر قصد دارید موهایتان رنگ نسبتا روشن داشته باشد و از دکلره برای روشن شدن آن استفاده نکنید، این رنگ مو گزینه مناسبی است. با آموزش رنگ مو از صفر تا صد در آموزشگاه معتبر هستی آکادمی نیز می توانید بدون آسیب به موها، رنگ موی جذابی را تجربه کنید. همچنین استفاده از رنگ بلوند قارچی برای تمام تناژهای رنگ پوست مناسب بوده و در فصل های سرد سال به راحتی ست می شود.

 

۴- رنگ مو قرمز نارنجی

از دیگر رنگ های ترند در سال ۲۰۲۳، رنگ موهای فانتزی است که قرمز نارنجی یکی از پرطرفدارترین انتخاب های آن است. این رنگ مو برای ماندگاری بیشتر نیاز به مراقبت و شستشوی مناسب دارد. از آنجا که رنگ های فانتزی با هر بار شستشو ممکن است کمی رنگ خود را از دست بدهد، بهتر است شستشوی آن با محصولات بدون نمک و PH متعادل، انجام شود. همچنین با آموزش رنگ مو فانتزی در دوره تخصصی رنگ مو آموزشگاه معتبر هستی آکادمی، می توانید رنگ مویی طبیعی و بدون نقص ایجاد کنید. در این دوره به شما آموزش داده می شود که چگونه با ترکیب رنگ های روز دنیا، رنگ فانتزی و خاص ایجاد کنید.

هایلایت مو

۵- هایلایت مو

از دیگر تکنیک هایی که آموزشگاه معتبر هستی آکادمی در دوره تخصصی رنگ مو به زیباجویان آموزش می دهد، هایلایت مو با روش های مدرن است. هایلایت مو یکی از تکنیک های برگزیده و محبوب در سال ۲۰۲۳ است که افراد زیادی قصد انجام آن را دارند. رنگ مو با این روش از طریق کلاه یا فویل انجام شده و کلاه های سیلیکونی برای جدا کردن هر چه راحت موها استفاده می شود. با استفاده از این کلاه، تارهای نازک تر مو به راحتی جدا شده و نتیجه کار بسیار طبیعی تر خواهد بود. روش هایلایت مو با فویل، برای افرادی که تمایل به خطوط رنگ بیشتری بر روی موهای خود هستند مناسب می باشد. همچنین می توانید از هایلایت های بلوند طلایی، مرواریدی و یا شنی متناسب با تناژ رنگ پوست خود استفاده کنید.

 

۶- رنگ موی یاسی

رنگ موی یاسی، در واقع همان طیف کمرنگ بنفش است که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. نحوه رنگ مو، مراقبت های قبل و بعد آن، تکنیک های ایجاد رنگ موی طبیعی و نحوه ترکیب آن با سایر رنگ ها در دوره صفر تا صد رنگ مو هستی آکادمی آموزش داده می شود. همچنین برای رنگ موی یاسی نیاز به دکلره دارید، در صورتی که طیف گسترده ای از این رنگ را بخواهید باید از دکلره بیشتری بر روی موهایتان استفاده شود. تناژ رنگ یاسی به تعداد قطره های استفاده شده از آن بستگی دارد، هرچه رنگ بیشتری به کار رود، تناژ یاسی تیره تر شده و در نهایت رنگ پوست شما را نیز تیره تر نشان می دهد. به طور معمول رنگ یاسی در فصل های گرم سال و در کنار رنگ های شاد به خوبی دیده می شود. همچنین نحوه ماندگاری این رنگ نیز به مراقبت های شما در هر بار شستشو بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *