دنبال کردن ما

دی ام روم؛ بهترین سایت یادگیری و آموزش سئو در سال ۲۰۲۳

دی ام روم: همان طور که می‌دانید سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ یکی از جذاب‌ترین مشاغلی است که می‌توانید به آن ورود پیدا کنید و به درآمدهای رویایی برسید. مسیر آموزش سئو و یادگیری بهینه سازی سایت با دی ام روم برای موتورهای جستجو سخت نیست، اما چالش‌ها و پستی و بلندی‌هایی دارد که فقط با آموزش اصولی و صحیح و تکیه زدن به تجربه حرفه‌ای‌های سئو می‌توانید از آن عبور کنید و به موفقیت برسید!

اگر به دنبال یادگیری اصولی و پیشرفته سئو هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین سایت‌های ایرانی یادگیری و آموزش سئو در سال ۲۰۲۳ آشنا کنیم که دیدگاه شما را نسبت به یادگیری SEO تغییر می‌دهد و مسیر شغلی شما را متحول می‌کند؛ با ما همراه باشید تا بیشتر با آکادمی سئو دی ام روم آشنا شویم.

دی ام روم؛ بهترین سایت یادگیری و آموزش سئو در سال 2023

دی ام روم آکادمی تخصصی آموزش‌های کاربردی سئو

تیم دی ام روم با هدف ارائه خدمات سئو به کسب و کارها و آموزش متخصصین جوان راه اندازی شده است. تیم آموزش این مجموعه متشکل از اساتیدی است که سال‌ها به صورت تخصصی در زمینه سئو فعالیت کرده‌اند. آکادمی دی ام روم تلاش دارد تا بهترین دوره سئو پروژه محور را با هدف ورود به بازار کار و رسیدن به درک و ذهنیت درست از سئو برای دانشجویان علاقه مند برگزار کند.

حضور در دوره‌های آموزشی دی ام روم برای افرادی که تمایل به یادگیری سئو و بهینه سازی سایت دارند و می‌خواهند از این مسیر به سودآوری سایت خود یا کمک به کسب و کارهای اینترنتی کمک کنند، یک فرصت استثنایی است.

دوره‌های آموزشی و کاربردی سئو در دی ام روم براساس نیاز روز بازار کار و آموزه‌های جدید سئو در سطح بین‌المللی برگزار می‌شوند و فقط شامل آموزش سئو نیستند. این دوره‌ها، طراحی سایت وردپرسی، سئو سایت‌های وردپرسی، تدوین استراتژی سئو، آنالیز سایت و مشاوره سئو را نیز پوشش می‌دهند.

بدون شک یادگیری بدون تمرین یا آزمون و خطا چندان موثر نخواهد بود، به همین دلیل آکادمی آموزش سئو دی ام روم فرصتی را فراهم کرده که دانشجویان به صورت عملی و با پروژه‌های واقعی فرایند مسیر یادگیری سئو را سپری کنند و به ذهنیت درستی نسبت به سئو برسند.

آموزش‌های کاربردی سئو

اهداف و برنامه آموزشی دوره جامع سئو دی ام روم

در این بخش از مطلب، قصد داریم شما را با یکی از پرفروش‌ترین دوره‌های آموزش سئو در ایران یا همان دوره جامع سئو دی ام روم آشنا کنیم. آکادمی و آژانس تخصصی خدمات سئو و فروش اینترنتی دی ام روم در یک دوره ۱۰۰ ساعته پروژه محور با آموزش عماد چابک (متخصص سئو)، هر آنچه باید برای درآمدزایی از سئو و بهینه سازی اصولی وبسایت کسب و کارهای اینترنتی بدانید، به شما آموزش می‌دهد.

سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از:

آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ

آشنایی کامل با اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار آنلاین و سئو

مسیر یادگیری سئو

یادگیری سئو و بهینه سازی سئو سایت با ذهنیت درست و برنده و بر مبنای استانداردهای جهانی SEO

آشنایی با الگوریتم و ربات‌های گوگل

آشنایی کامل با عملکرد الگوریتم‌های گوگل و نحوه کار موتورهای جستجو

تدوین استراتژی سئو سایت​

آموزش تدوین یک برنامه هدفمند برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت سایت

تحقیق کلمات کلیدی

آموزش کامل کیورد ریسرچ به صورت عملی با ابزارهای رایگان و پولی

آشنایی با سئو تکنیکال

آشنایی و شناخت تمامی اقدامات فنی روی صفحات برای رشد در نتایج جستجو، آموزش نحوه بهینه سازی محتوای سایت با هدف افزایش سرعت بارگذاری و بهبود و افزایش امنیت سایت

تولید محتوای سئو شده

آموزش کامل تولید محتوای سئو شده برای صفحه اصلی، صفحات خدمات و محصولات، بلاگ و…

بهینه سازی سئو خارجی

آموزش نحوه بهبود رتبه صفحات، نحوه بستن کمپین‌های رپورتاژ و بک لینک و استفاده از ظرفیت سوشال مدیا برای سئوی خارجی سایت

آموزش جامع سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس

آموزش نحوه تحلیل آمار و اطلاعات خروجی از سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و نحوه کار با تمامی بخش‌های ابزارهای رایگان گوگل

آنالیز و تحلیل سئو سایت

یادگیری آنالیز و تحلیل عملکرد سئو سایت، پیدا کردن نقاط ضعف و قوت و برطرف کردن نواقص سایت

آنالیز رقبای سایت

یادگیری نحوه آنالیز و تحلیل عملکرد رقبا و استفاده از نتایج آن برای رشد در جستجوی کاربران

تکنیک‌های افزایش بازدید سایت

یادگیری تکنیک‌های افزایش ترافیک ارگانیک سایت برای جذب کاربران بیشتر و رشد فروش سایت

در کنار این سرفصل‌ها، مواردی مانند پروپوزال نویسی و نحوه صحیح قرارداد نویسی، یادگیری را‌ه‌اندازی کسب و کار اینترنتی با هدف کسب درآمد شخصی، یادگیری تکنیک‌های مشاوره سئو و کمک به کسب و کارهای آنلاین برای رشد در نتایج گوگل و تکنیک‌های افزایش فروش نیز آموزش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره یا ثبت نام در آن و پاسخ به پرسش‌های سئویی خود، می‌توانید همین حالا به نشانی https://dmroom.co/course/online-seo-course/ مراجعه کنید.

آموزش سئو رایگان

آموزش سئو رایگان دی ام روم

یکی از اقدامات جالب توجه آکادمی دی ام روم، آموزش رایگان صفر تا صد سئو به زبان ساده و روان است. در این آموزش جامع و ۱۰۰ درصد رایگان علاوه بر آشنایی با مفهوم سئو و یادگیری عمیق آن، با ابزارهای بهینه سازی سایت، نحوه استفاده از آنها و در مجموع سئوی مقدماتی آشنا می‌شوید.

این دوره به پیش نیاز احتیاجی ندارد و هدف آن معرفی ابعاد مختلف سئو به افرادی است که به تازگی وارد دنیای سئو شده‌اند. این محتوای رایگان آموزشی با مثال‌های استاندارد و کاربردی به درک بهتر افراد مبتدی از سئو کمک می‌کند و توصیه می‌کنیم پیش از شرکت در دوره جامع سئو، آن را مطالعه کنید.

 

خدمات سئو دی ام روم برای کسب و کارها

دی ام روم علاوه بر آموزش نیروهای متخصص سئو، به کسب و کارها نیز خدمت رسانی می‌کند؛ خدماتی مانند سئوی سایت، تدوین استراتژی سئوی سایت، طراحی سایت وردپرسی، آنالیز سئو سایت، مشاوره سئو و طراحی رابط کاربری. در شرایط فعلی که با محدودیت اینترنت خارجی و شبکه‌های اجتماعی مواجه هستیم، راه اندازی یک سایت و ورود به دنیای وب با بیش از ۳۶۰ میلیارد بازدید روزانه بدون شک می‌تواند هر کسب و کاری را متحول کند!

با یادگیری سئو می‌توانید روزانه در معرض دید میلیون‌ها کاربر قرار بگیرید و فروش خود را چندین برابر کنید. آموزش سئو می‌تواند مسیر روشنی برای کسب درآمد قابل توجه برای شما و کمک به کسب و کارهای اینترنتی باشد، پس فرصت را غنیمت بشمارید و یادگیری سئو را از همین امروز با آموزش رایگان سئو دی ام روم شروع کنید.

 

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ دی ام روم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *