دنبال کردن ما

راه‌های خرید ویلا در شمال با پول کم و هر آنچه که باید بدانید!

خرید ویلا

با افزایش نجومی قیمت مسکن و ویلا در این مقاله از زومیلا مطمئن‌ترین و بهترین راه‌های خرید ویلا در شمال با پول کم را بررسی می‌کنیم.

خرید ویلا در شمال یکی از بهترین و کم‌ریسک‌ترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری و کسب سود است. بسیار بوده‌اند کسانی که زمین یا ویلایی در شمال خریده‌اند و حتی بدون این که کار خاصی روی ملک‌شان انجام دهند چند سال بعد آن را به چند برابر قیمت اولیه فروخته‌اند. ضمن این که با خرید ویلا در مازندران و گیلان مثلا خرید ویلا در نوشهر هر زمان که به شهرهای شمالی سفر کنید خیالتان از بابت اقامتگاه راحت خواهد بود؛ چون که ویلای شخصی خود را دارید. اما مساله‌ای که وجود دارد این است که با افزایش نجومی قیمت مسکن که شمال هم از آن بی‌نصیب نمانده خیلی از افراد قدرت خریدشان را از دست داده‌اند. یکی از راه‌حل‌های ویلادار شدن برای کسانی که بودجه کمی دارند خرید ویلا ارزان اقساطی شمال است. در ادامه مطمئن‌ترین و بهترین راه‌های خرید ویلا با بودجه کم را بررسی می‌کنیم.

خرید ویلا با متراژ کم

یکی از روش‌های خرید ویلا با پول کم، خرید ویلای نقلی و کوچک است. مسلما هر چه ویلا بزرگ‌تر باشد امکانات بیش‌تری دارد و هزینه ساخت آن هم بیش‌تر خواهد بود؛ بنابراین گران‌تر است. با این حساب اگر بودجه زیادی ندارید از همان اول دور ویلاهای بزرگ را خط بکشید. برای خرید ویلای کوچک در شمال ، خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در محمودآباد گزینه‌های مناسبی هستند. در این شهرها می‌توانید ویلاهایی خوب با قیمت مناسب و ‌متراژ پایین پیدا کنید. در ضمن هر چه امکانات ویلا کم‌تر باشد، مثلا استخر یا درب ضدسرقت نداشته باشد، ویلا ارزان‌تر خواهد بود.

خرید ویلا ارزان در روستاهای شمال

اگر بودجه‌تان چندان زیاد نیست می‌توانید برای خرید ویلا سراغ روستاهای شمال بروید. روستاها اغلب هم خوش‌آب‌وهواتر و دنج‌تر هستند و هم نسبت به شهر ملک‌های ارزان‌تری دارند. خب قیمت زمین در روستاها ارزان‌تر است و هم ساخت‌وساز ویلا در آن‌جا ارزان‌تر تمام می‌شود. در ضمن لازم نیست برای خرید ویلای ارزان سراغ روستاهای دورافتاده و پرت بروید. در اکثر روستاهای شمال گزینه‌های مناسب به منظور خرید ویلا ارزان در شمال وجود دارد. برای مثال برای یافتن ویلای روستایی با قیمت مناسب می‌توانید سراغ روستاهای چمستان بروید یا به خرید ویلا در روستاهای اطراف نور هم فکر کنید. البته لازم است که از مشاورین املاک معتبر منطقه راهنمایی و کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت زومیلا است. زومیلا به عنوان بزرگترین سایت املاک کشور همراه شما برای خرید ویلا خواهد بود.

خرید ویلا ارزان اقساطی شمال

اگر اخیرا به فکر خرید ویلا در شمال بوده‌اید احتمالا خرید و فروش ویلا اقساطی به گوش‌تان خورده است. با افزایش قیمت مسکن، بازار مسکن شمال خود را با شرایط جدید وفق داد و راه‌حلی برای این مشکل در نظر گرفت و آن هم اقساطی کردن پرداخت قیمت ویلا بود. البته روش اقساطی از قبل هم وجود داشت ولی خب خیلی بیش‌تر از قبل شد. با این که شاید این روش چندان موردپسند فروشندگان نباشد؛ اما به هر حال تا حدی باعث می‌شود بازار مسکن از رکود خارج شود و آن‌ها هم بتوانند ملک‌شان را بفروشند. از این که ملک‌شان روی دست‌شان بماند که بهتر است! در این روش طی توافق فروشنده و خریدار معمولا مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت می‌شود و بقیه هزینه در چند قسط تسویه خواهد شد.

ویلای اقساطی به معنی خوب نبودن ویلا، قرار داشتن آن در موقعیت مکانی نامناسب یا مشکل‌دار بودن ویلا نیست. ویلاهای اقساطی معمولا ارزان‌تر هستند اما مشکلی نباید داشته باشند. موارد حقوقی را خوب بررسی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

بازسازی ویلای چند سال ساخت

اگر به خاطر شرایط اقتصادی به دنبال خرید ویلا در شمال با پول کم هستید می‌توانید به گزینه خرید ویلای چند سال ساخت هم فکر کنید. مسلما ویلاهای نوساز قیمت بالاتری دارند. اما چه اصراری است که حتما ویلای نوساز بخرید؟ با خرید ویلای قدیمی و چند سال ساخت که قیمت کم‌تری دارد و بازسازی و نوسازی آن به سلیقه خودتان، هم به هدف‌تان که خرید ویلا ارزان در شمال است می‌رسید، هم وقتی دستی به سر و روی آن بکشید ارزش ملک‌تان بالاتر می‌رود. همچنین می‌توانید در ایامی که ویلا خالی است آن را به گردشگران و مسافران اجاره دهید و به این طریق هم کسب درآمد کنید. در ضمن وقتی بخواهید ویلا را بفروشید هم به خاطر تمیز بودن و بازسازی کردن می‌توان ویلا را به قیمت خوبی فروخت.

خرید ویلا ارزان در شهرهای مازندران

در برخی از شهرهای مازندران تنوع ملک و در نتیجه تنوع قیمت ملک بسیار بالاست. شهرهایی هستند که می‌توانید در آن‌ها ویلای چند ده میلیاردی بخرید از طرف دیگر ویلای ارزان و قیمت مناسب هم در آن‌ها به راحتی یافت می‌شود. مثلا چمستان یکی از زیباترین شهرهای مازندران است که ویلاهای ارزان با متراژ پایین و در عین حال خوش‌ساخت و باکیفیت دارد. همچنین خرید ویلا در نور و خرید ویلا در تنکابن و شهرهایی مانند سرخرود، آمل، محمودآباد و نوشهر نیز گزینه‌های مناسبی برای خرید ویلا ارزان در شمال هستند.

ویلاهای جنگلی با قیمت مناسب

برای خرید ویلای ارزان در شمال گزینه دیگری که دارید خرید ویلای جنگلی است. ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی معمولا قیمت کم‌تری دارند و ارزان‌ترند. این ویلاها از چشم‌اندازهای بی‌نظیری بهره می‌برند و اغلب هم امکانات خوبی دارند؛ اما چون از مرکز شهر دورند و در حاشیه شهر هستند با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. در این مورد هم باز چمستان یکی از گزینه‌های بسیار خوب است. هر سال در این شهر خوش‌آب‌وهوا ویلاهای جنگلی زیادی ساخته می‌شود و این ویلاها نیز طرفداران و متقاضیان زیادی دارند. در چمستان و دیگر مناطق جنگلی شما می‌توانید ویلای جنگلی با قیمت مناسب بخرید و از بودن در طبیعت و دوری از شلوغی و هیاهو لذت ببرید.

سخن پایانی

در این مطلب منطقی‌ترین و بهترین روش‌ها برای خرید ویلا در شمال با پول کم را با شما در میان گذاشتیم. اما نکته مهمی که باز هم باید به آن تاکید کنیم این است که تا ویلایی با قیمت ارزان به شما پیشنهاد شد هول نشوید و سریع معامله نکنید. هر ارزانی‌ای دلیل بر این نیست که اشکالی وجود دارد؛ اما این را هم در نظر بگیرید که ممکن است مساله‌ای در میان باشد، مثلا در مواردی مانند سند ویلا، جواز ساخت، پایان کار یا کاربری زمین و چنین مسائلی ممکن است مشکلی پیش بیاید. باید تمام موارد را قبل از انجام معامله بررسی کنید. به این منظور می‌توانید به زومیلا بهترین سایت خرید و فروش ویلا مراجعه کنید، انواع فایل‌های ویلا را مشاهده کرده و از مشاورین معتبر کمک بگیرید. زومیلا برای خرید ویلا ارزان در شمال همراه امن و مطمئن شما خواهد بود.

https://www.zoomila.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *