18.82Mianeh

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

رفع بلاکی اینستاگرام در چند ثانیه

رفع بلاکی اینستاگرام در چند ثانیه آیا ممکن است؟ در این نوشته روشی به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید در عرض چند ثانیه از بلاکی اینستاگرام راحت شوید.

اگر در حال خواندن این نوشته هستید، به احتمال زیاد اکانت اینستاگرام شما هم به مشکل خورده و به قول معروف بلاک شده و احتمالا سایر روش‌های موجود در اینترنت هم برای شما کار ساز نبوده است و همچنان نه می‌توانید مطلبی را لایک کنید و نه اینکه کامنتی درج کنید.

اگر در مدت زمان کوتاه فعالیت‌های زیادی همچون لایک عکس، فالو و آن فالوهای بیش از حد، ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا استفاده از ربات‌های اینستاگرامی انجام نداده‌اید به احتمال زیاد بتوانید با این روش در عرض چند ثانیه بلاکی خود را رفع کنید.

حتماً ببینید:  گام‌ شمار ، مفید برای سلامتی

امّا قبل از اینکه به آموزش این روش بپردازیم لازم است بدانید که چرا با اینکه فعالیت‌های بالا را انجام نداده‌اید باز هم بلاک شده‌اید؟

باید گفت این مورد بعد از فیلتر شدن تلگرام و روی آوردن کاربران به استفاده از انواع فیلترشکن‌ها برای دور زدن این فیلترینگ رخ داده و استفاده از این اپلیکیشن‌ها و تغییر آی‌پی شما در هر ساعت باعث بلاک شدن اکانت اینستاگرامی شما شده است.

و امّا برای رفع بلاکی چه باید کرد؟

تنها کافی‌ست که یک بار از اکانت اینستاگرامی خود خارج و سپس دوباره وارد شوید تا مشکل بلاکی شما رفع شود.

برای خروج از اکانت ابتدا به صفحه‌ی شخصی خود بروید و سپس سه خط افقی بالای عکس پروفایل خود را بزنید و گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید. حال تنها کافیست از انتهای لیست گزینه‌ی Log Out را بزنید.
در زیر این مراحل بصورت تصویری آموزش داده شده است:

رفع بلاکی اینستاگرام در چند ثانیه

رفع بلاکی اینستاگرام در چند ثانیه

در صورتی که مشکل شما با این روش حل نشد، به قسمت تنظیمات گوشی خود(Settings) رفته و قسمت اپلیکیشن‌ها را باز کنید(Applications یا Apps) و سپس برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و از گزینه Storage پاک کردن دیتا و کش را بزنید(CLEAR CACHE و CLEAR DATA) و در نهایت برنامه اینستاگرام را باز کنید.
به احتمال خیلی زیاد مشکل بلاکی شما برطرف خواهد شد.

بلاک شدن در اینستاگرام

لطفاً تجربه خود را در ارتباط با استفاده از روش رفع بلاکی اینستاگرام در چند ثانیه، با ما و دیگران در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید!

3 دیدگاه به “رفع بلاکی اینستاگرام در چند ثانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *