5.71Mianeh

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

سالار پورایمانی از طراحی طلا و جواهر میگوید

سالار پورایمانی

سالار پورایمانی از طراحی طلا و جواهر میگوید

مصاحبه کننده از مجموعه  خبری نیوز آنلاین آقای علی کاشفی

با ما همراه باشید

 

علی کاشفی: سلام در خصوص کسب درآمد از سایت شما، میشه شروع صحبتتون در این خصوص باشه؟

سالار پورایمانی: سلام خدمت شما – ممنونم – در مورد کدوم مورد؟ کسب درآمد دلاری یا ریالی؟

 

مصطفی رضایی: اول از همه در مورد کسب درآمد دلاری

سالار پورایمانی: ببخشید این مصاحبه پخش می شه؟

 

علی کاشفی: این مصاحبه با اجازتون در روزنامه و سایت‌های ما منتشر می شه.

سالار پورایمانی: اول تشکر می کنم و خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و تشریف آوردید.

در مورد کسب درآمد باید بگم خیلی دنیای متفاوتی پیش رو دارید با آموزش طراحی طلا و جواهر میتویند به کسب درآمد برسید و فقط با طراحی فایل به کسب درآمدتون رونق متفاتی بدید.

 

علی کاشفی: فقط با طراحی؟ میشه بیشتر توضیح بدید؟

سالار پورایمانی: بله منظور این هست که شما فایل هایی رو طراحی میکنید که دو حالت داره، یا برای خودتون هست یا برای مشتریتون هست که در دو صورت در قبال هر فایل مبلغ مشخص شده رو از مشتری دریافت می‌کنید.

 

علی کاشفی: درآمد این شغل چقدره؟ (اینجا خودم حس کردم میتونم جذب این حرفه بشم)

سالار پورایمانی: درآمد هر کار که به تخصص فنی مربوط باشه فقط بستگی به خود فرد داره میتونه ۱ میلیون باشه میتونه ۱۳۰  میلیون باشه.

علی کاشفی: (به این فکر کردم چقدر خوبه آدم تخصص داشته باشه و بتونه راه های کسب درآمد توی تخصصش رو به همه دوستانی که علاقه مندند یاد بده)

 

علی کاشفی: چه طور میشه یک نفر که هیچ پیش زمینه ای در این حوزه نداره به درآمدی که میگید برسه؟

سالار پورایمانی:  توی مجموعه‌ی ما شما پیش نیاز لازم ندارید و از صفر به شما آموزش میدیم و اینکه مسله اصلی اینه ما تنها مجموعه‌ای هستیم که تضمین آموزش رو داریم و کنارتون هستیم تا به درآمد برسید.

 

علی کاشفی: خوب درآمد شما چقدره؟

سالار پورایمانی:  نمیشه مقایسه کرد، با این تفکر شروع کرد که چون من درآمد من زیاده شما هم میتونید بعد از آموزش به این درآمد برسید ولی بهتون راه های رسیدن به درآمد زیاد رو یاد میدیم.

 

علی کاشفی: یعنی چطور یاد میدید؟ بعد از دوره های آموزشیتون؟ یا همزمان با دوره آموزشی؟

سالار پورایمانی: توی مجموعه ی ما هر قسمت طبق چهارچوب خودش کار میکنه و اینکه شما توی مرحله آموزش طراحی فقط آموزش میبینید، هر دوستی بخواد راه های کسب درآمد رو یاد بگیره براشون ساعات مشاوره در نظر گرفته میشه و توی اون تایم تشریف میارن و به صورت آنلاین و حضوری از مشاوره های ما استفاده میکنن.

 

علی کاشفی: مشاوره هاتون هزینه جدا داره؟

سالار پورایمانی: برای دوستانی که توی مجموعه ما عضو میشن جلسه اول کلاسیشون راه های کسب درآمد و معرفی خودشون به بازار کار مشاوره رایگان داده میشه. ولی به صورت تخصصی براشون کلاس جداگانه در نظر گرفته میشه.

 

علی کاشفی: پس کسب درآمد و تبدیل شدن به برند شخصی رو جدا آموزش میدید؟

سالار پورایمانی:  ما توی مجموعه فقط آموزش نیستیم دوستانی که وارد مجموعه میشن عملا یعنی از طراحی تا تولید و فروش و در کنار همه این موارد تبدیل شدن به یک برند رو بهشون آموزش میدیم و کنارشون هستیم.یعنی بعد از دوره آموزشی رها نمیشن باز هم عضوی از این خانواده بزرگ خواهند بود.

 

علی کاشفی: با این توضیحات شما من هم علاقه مند شدم از این دوره های عالی شما استفاده کنم.برای ما هم امکان یاد گیری هست؟

سالار پورایمانی: بله، چرا که نه ما محدودیت سنی نداریم و اما نکته اصلی اینجاست.برای دوستانی که بالای ۴۰ سال هستند و میخوان آموزش طراحی جواهرات رو یاد بگیرند کلاس های فوق العاده هم در نظر میگیریم.

 

علی کاشفی: با این کلاس های شما امکان کار کردن خارج از ایران رو هم داریم؟ میتونیم از این تخصص استفاده کنیم و مهاجرت کنیم؟

سالار پورایمانی: بله، شما در تمام دوره های آموزشی ما مدرک بین المللی دریافت میکنید و این مدرک قابل ترجمه هست و در کنار تخصصی که در مجموعه ما به صورت صفر تا صد به دست میارید میتونید با ارسال نمونه کارهاتون بعلاوه مدارک تحصیلی قابل قبول کشور مورد نظرتون اپلای بگیرید و کارتون رو خارج از کشور هم داشته باشید. همچنین ما رتبه یک در سطح آموزشگاه های طلا و جواهرسازی کشور هستیم.

 

علی کاشفی: خارج از ایران هم کمکمون میکنید؟ یا نه فقط داخل ایران پشتیبانی دارید؟

سالار پورایمانی:  بله ما توی چندین کشور عربی و کشور آلمان نمایندگی هایی رو داریم که شما میتونید برای کار کردنتون و فروش توی کشور های خارجه هم زیر نظر مجموعه فعالیت کنید و به کسب درآمد بهتر برسید.

 

علی کاشفی: ممنونم. در مورد سایت سین کلاب هم توضیح بدید و این که به چه صورت توی این سایت فعالیت هاتون رو انجام میدید؟

سالار پورایمانی: در اصل بعد از سایت اول ما به این فکر کردیم که میتونیم سایت های دیگه ای برای حمایت از دوستان در راستای کسب درآمد دلاری داشته باشیم که هدف کلی ما رسیدن به درآمد تک تک افراد هست. خانواده ما داره هر روز بزرگ و بزرگ تر میشه.

 

علی کاشفی: تشکر می کنم از شما و تبریک می گم بازم بابت مجموعه خوبی که راه اندازی کردید.
سالار پورایمانی :خواهش میکنم شما لطف دارید،خیلی زحمت کشیدید تشریف آورید بازم هم تشریف بیارید.

حتماً ببینید:  خرید ملک در استانبول و قیمت خرید خانه در استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *