23.58Mianeh

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

قالب پست و استوری اینستاگرام جذاب بسازید

قالب پست و استوری اینستاگرام جذاب بسازید و محصولات و نوشته‌های خود را بصورت زیبا و متنوع به نمایش در بیاورید…

بسیاری از ما پیج‌های اینستاگرامی زیادی را می‌بینیم که پست‌ها و استوری‌های آنها مثل پست و استوری ما ساده و کم تنوع نیست بلکه بصورت بسیار زیبا و اختصاصی تولید می‌شوند. ولی مشکل کجاست؟ آیا آنها دانش بیشتری از ما دارند که می‌توانند چنین طرح‌های زیبایی درست کنند؟ ممکن است اینطور باشد و آنها با کمک فتوشاپ یا برنامه‌های مشابه این کار را انجام دهند.

ولی حال که ما دانش و اطلاعات لازم برای استفاده از این برنامه‌ها را نداریم چه باید کنیم؟ با توجه به هزینه بالای طراحی‌ها هم نمی‌توان برای هر پست و استوری پولی خرج کرد… .

قالب پست و استوری اینستاگرام جذاب بسازید

خب در این نوشته قصد داریم با معرفی یک سایت عالی، پیج خود را ارتقا دهیم و خود را هم رده و شاید با کمی خلاقیت بالاتر از آن پیج‌های اینستاگرامی جذاب ظاهر شویم!

برای اینکار وارد سایت «کلیک کنید» شوید و سپس در سایت ثبت نام یا با اکانت جیمیل یا فیس بوک خود وارد شوید. یکی از مزیت‌های خوب این سایت پشتیبانی از زبان فارسی است پس اگر پس از ورود زبان سایت برای شما انگلیسی نمایش داده شد، با کلیک بر روی تنظیمات در گوشه چپ بالای سایت زبان خود را فارسی انتخاب کنید.

سپس با توجه به اینکه قصد دارید استوری یا پست بسازید یکی از موارد پیشنهادی را انتخاب کنید تا طرح‌های متنوع آن برای شما نمایش داده شود، حال با توجه به سلیقه خود یکی از طرح‌هایی که می‌پسندید را انتخاب کرده و متن‌ها و عکس‌های خود را جایگذاری کنید و در نهایت دکمه بارگیری را بزنید تا فایل نهایی برای شما ارسال شود.

قالب اینستاگرام

 

ناگفته نماند که شما تنها ۳۰ روز می‌توانید بصورت رایگان از این خدمات استفاده کنید، زیرا بعد از آن نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه و یا سالیانه است. ولی احتمالا بتوانید بعد از ۳۰ روز استفاده، توسط یک اکانت ایمیل دیگر ۳۰ روز دیگر نیز رایگان استفاده کنید!

حتماً ببینید:  تست سرعت اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *