18.21Mianeh

جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

مسدود کردن شماره و پیامک در اندروید با Call Blocker

مسدود کردن شماره و پیامک در اندروید با Call Blocker – اپلیکیشن Call Blocker برنامه‌ای مفید برای اندروید است که می‌تواند پیامک‌ها و تماس‌‌های مزاحم را مسدود کند.

مسدود کردن شمارهتا همین چند سال پیش تنها راه مقاومت در برابر مزاحم های تلفنی، خاموش کردن گوشی بود؛ اما به لطف ورود گوشی‌های امروزی، اپلیکیشن‌هایی برای مسدودسازی تماس یا پیامک تولید شده که به کمک آن‌ها می‌توانتید شماره‌های مزاحم یا ناخواسته را بلاک کنید به صورتی که حتی متوجه نخواهید شد که از شماره‌های بلاک‌شده تماس یا پیامکی دریافت کرده‌اید.
Call Blocker یکی از این اپلیکیشن ها است که به کمک آن می‌توانید تماس‌ها و پیامک های مزاحم را به‌طور کامل مسدود کنید.

حتماً ببینید:  آموزش ساخت استیکر در تلگرام + آموزش تصویری و ویدیویی

مسدود کردن پیامک

کارکرد این برنامه به این صورت است که وقتی تماس یا پیامکی از شماره های بلاک شده دریافت میکنید گوشی زنگ نمی‌خورد یا صفحه‌ی آن روشن نمی‌شود.
برای مشاهده به لیست تماس و پیامک‌هایی که مسدود شده‌اند، کافی است برنامه را اجرا کنید. البته خیالتان راحت! در تنظیمات برنامه می‌توانید برای ورود به اپلیکیشن رمز عبور تعیین کنید تا اطلاعات شما در رابطه با شماره‌ها و پیامک‌های مسدودشده، خصوصی باقی بمانند. این برنامه بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و می‌توانید برای دانلود آن و پیوستن به این تعداد کاربر از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان مسدودسازی پیامک‌ها
  • امکان مسدود کردن تماس‌ها
  • طراحی گویا و ساده‌ی رابط کاربری

منبع نوشته: حمیدرضا مالکی – zoomit.ir

مسدود کردن شماره و پیامک در اندروید با Call Blocker


دانلود از پلی استور

دانلود از کافه بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *