دنبال کردن ما

نمایشگاه آثار نقاشی خانم مرسلزاده

نمایشگاه آثار نقاشی خانم ندا مرسلزاده با تعداد ۳۰ اثر و تکنیک مداد کنته رنگی و موضوع (اسکیس پرتره)، از تاریخ ۹۱/۱/۱۵ لغایت ۹۱/۱/۲۴ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار گردید. این آثار در فضای داخل قطار و درحین مسافرت ازمسافرین طراحی شده بود.

در رابطه با آثارش اینگونه می‌گوید:

بنام حق
سفر زیباست با تمام سختی راه، قدم به قدم با گذر زمان از مبدأ تا مقصد.

در این دو سالی که هفته ای یک بار با قطار میانه – تهران سفر داشتم، می‌توانم بگویم با نگاه‌ها، صداها و حضور مسافران زندگی کردم و تجارب زیادی کسب کردم.

با سکوت‌شان فریادی در من و رنگ‌ها و سایه‌هایم ایجاد شده و با فریادشان سکوتی در من و تبدیل طرح‌هایم به خاکستر.
با این وجود زیباست توانستن اینکه با مردمی که همزبان و همدل آنهایی، با گذر زمان و طی مسیر تصویری را به خاطره‌ای تبدیل کردن، با گریه‌ها خط زدم و گریستم و با سایۀ غم نگاه‌شان سایۀ تیره زدم و با خنده‌هاشان و برق نگاهشان شاد شدم.
سخت بود اما گذشت. همۀ روزها خاطره شد. همۀ خاطره‌ها در قطار تا ابد در ذهنم زنده‌اند و زنده خواهند ماند با نگاه‌های مردم شهرمان و با وجود مشکلات فرهنگی من ایستادم من هم با خط و نقش و سایه‌هایم روزی خاطره خواهم شد کاش خاطره‌ای خوب در ذهن مردم به جا گذارم.
از همکاری مأموران قطار و ریاست محترم قطار آقایان انگوتی و یغموری و آقای جعفری مسوول مأموران قطار که اجازۀ طراحی و به تصویر کشیدن حوادث قطار را به من دادند ممنون.

 

نمایشگاه آثار نقاشی خانم مرسلزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *