19.11Mianeh

جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

پیوستن کسری عباس زاده به فیلم گیم کیلر

کسری عباس زاده

کسری عباس زاده خواننده و شاعر در اینستاگرام خود خبر از بازی در فیلم گیم کیلر داد.

به گزارش بخش خبرگزاری میانه مدیا از آذربایجان شرقی؛ این فیلم سینمایی روایتگر یک بازی رایانه ای که جهان را فرا گرفته است و در این بازی رایانه‌ای امواج‌های صوتی خطرناک برای کودکان پخش می‌شود و قهرمانان در مقابل این بازی ایستاده و موفقیت را رقم می‌زنند. کسری عباس زاده (kasra abbaszadeh) ساکن تبریز و یکی از آهنگسازهای سبک راک و سینماتیک می‌باشد. دیگر عوامل این فیلم فرنام پاکدل (farnam pakdel) و علیرضا کریمی (alireza karimi) هستند.

فیلم نامه این فیلم  به گفته حمیدرضا جمشیدی (سرمایه گذار) به قدری قدرتمند و جذاب می‌باشد که میتواند نگاه‌های منتقدها را به سوی خود جلب کند. تا کنون این فیلم شصت درصد ضبط داشته است.

بیوگرافی مختصری از کسری عباس زاده: کسری عباس زاده خواننده، آهنگ ساز و بازیگر متولد ۱۹ مهر ۱۳۸۲ در تبریز و ساکن تبریز است. از سال ۹۶ با موزیک “گریه نکن شوله” توانست نگاه‌های زیادی را به سوی خود جلب کند، او تا کنون در سریال “جیران” به همراه فرنام پاکدل و علی پوشیده نقش آفرینی کرده است. تا کنون بیش از ۲۵ موزیک در سبک های سینماتیک و الکترونیک از کسری عباس زاده برای خوانندگان مطرح ترکیه‌ای و فرانسوی ساخته و منتشر شده است.

حتماً ببینید:  پیجتو بساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *