دنبال کردن ما

کد تخفیف اسکای روم، خرید سرور ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن

خرید سرور بیگ بلو باتن

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش کرونا کلاس های درس به سمت آنلاین شدن پیش رفتند. به منظور تدریس آنلاین پلتفرم های زیادی موجود می باشند. یکی از آنها برنامه بیگ بلو باتن می باشد که بسیار محبوب است. بیگ بلو باتن یک برنامه به منظور برگزاری آموزش مجازی می باشد . این برنامه open source است. همچنین بیگ بلو باتن دارای امکانات بسیاری در برگزاری کلاس های مجازی می باشد و کلیه نیازهای کلاس آنلاین را برطرف می کند.

Big Blue Button

Big Blue Button

خرید یا اجاره سرور بیگ بلو باتن

سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران پیش می آید این است که خرید سرور بیگ بلو باتن به صرفه تر است یا اجاره سرور بیگ بلو باتن ؟ و آیا همین دو گزینه را داریم؟

در جواب باید به شما بهترین پیشنهاد را بدهیم و آن خرید اشتراک بیگ بلوباتن از سرورهای آماده ی مدیار می باشد که بلافاصله پس از خرید برای شما فعال می شود و دیگر نیاز به سرور شخصی ندارید! مزایای خرید اشتراک بیگ بلو باتن نسبت به خرید یا اجاره سرور چیست؟

  1. هزینه بسیار پایین تر
  2. فعال سازی سریع
  3. دیگر نیاز نیست خودتان پشتیبانی کنید. بلکه پشتیبان شبانه روزی توسط مدیار انجام می شود
  4. برای تعداد کم کاربران نیز پلن فروش موجود است (حتی ۵ نفر) درصورتیکه سرور برای کمتر از ۵۰۰ نفر صرفه اقتصادی ندارد
  5. هزینه نصب و راه اندازی ندارید

ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار

ادوب کانکت (Adobe Connect) که از مشهورترین برنامه های آموزش مجازی می باشد برعکس دیگر پلت فرم های مطرح که دانشگاه ها و مدارس استفاده می کنند سورس باز نیست. یعنی شرکت ارائه دهنده ی آن (ادوبی) آن را رایگان قرار نداده است و از سایت ادوب کانکت قابل خرید می باشد (مطابق تعرفه ادوبی کانکت) در وبسایت www.adobe.com . راه دیگر آن خرید اشتراک ماهانه از شرکت های داخلی طبق تعرفه آنها می باشد. با این اوصاف سامانه مدیار این نرم افزار را مدتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا با آن آشنا شوید.

ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار

ادوبی کانکت رایگان

برای استفاده از سرور ادوبی کانکت رایگان ابتدا در اپلیکیشن مدیار ثبت نام کنید  و سپس وارد بخش سرویس ها شوید، منوی کلاس آنلاین را انتخاب کنید و در کنار گزینه خرید ، گزینه تست رایگان را می بینید. آن را انتخاب کنید و پس از تکمیل فرم ثبت نام آموزشگاه پروفایل خود را تکمیل کنید.

کد تخفیف skyroom

اسکای روم یکی از برترین سکو های آموزش مجازی می باشد که این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. هنگام خرید اسکای روم شما می توانید از کد تخفیف که ما به شما هدیه می دهیم استفاده کنید و از تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی بهره ببرید. در صورتیکه تخفیف ۵۰ درصدی می خواهید این مقاله را تا انتها بخوانید.

نحوه استفاده از کدتخفیف skyroom

برای استفاده از کد تخفیف اسکای روم ابتدا در Sky Room ثبت نام کنید، پلن مورد نظر را انتخاب کنید و در مرحله آخر پرداخت مطابق تصویر زیر کدتخفیف را وارد نمایید.

ادوبی کانکت رایگان

در بالا به شما یک کد تخفیف داده شد که با وارد کردن آن در سایت اسکای روم ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف دریافت می کنید. اما راه دیگری وجود دارد که می توانید اسکای روم را با نصف قیمت (۵۰ درصد) دریافت کنید و حتی تمدید ها را هم با همان تخفیف ۵۰ درصدی اسکای روم انجام دهید. برای اینکار می بایست اسکای روم را از نمایندگی اسکای روم (شرکت مَدیار) خرید کنید. شرکت مَدیار از ساعت ۱ ظهر تا ساعت ۸ صبح کلاس های اسکای روم را به قیمت نیم بها ارائه می دهد. در واقع شما همان اسکای روم را خرید می کنید و حتی کلاس ها در سرورهای اسکای روم برگزار می شوند، منتها از نمایندگی آن را خرید می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *