17.85Mianeh

یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

بازی برش میوه

بازی برش میوه در سبک فکری و خلاقانه بوده که در یک محیط جذاب و گرافیکی و با یک موسیقی مناسب با این فضا ساخته شده و شما قرار است در هر مرحله از این بازی میوه‌ها را به چند قسمت مساوی برش بزنید.

تکنیک‌ها و راهنمایی‌های مربوط به بازی را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

برای خروج از حالت تمام صفحه در کامپیوتر از دکمه‌های F11 یا ESC روی کیبورد و در تلفن همراه، دکمه برگشت را فشار دهید.

روش انجام بازی برش میوه

بازی برش میوهآیا برای شما شرایطی پیش آماده که خواسته باشید میوه‌ای را به عدالت بین دوستانتان تقسیم کنید؟ معمولا چقدر موفق در این کار بوده‌اید؟
این بازی هم در واقع از شما چنین انتظاری دارد که به عدالت میوه‌ها را با چاقو به چند قسمت برابر برش بزنید و تا به هر لیوان سهمی به مقدار مشخص آب میوه تقسیم شود.

همانطور که گفته شد این بازی در یک فضای زیبا و گرافیکی و یک موسیقی مناسب با فضا ساخته شده که شما را مدتی با خود سرگرم می‌کند و به نوعی فکر و خلاقیت شما را به چالش می‌کشد.

این بازی شامل ۲۰ مرحله جذاب و اعتیاد آور است که در مراحل ابتدایی این بازی باید میوه ها را به دو قسمت تقسیم کنید و سپس در مراحل بعد تعداد تقسیم‌ها افزایش می‌یابد، خط برش‌های رسم شده نمی‌توانند با هم تداخل داشته باشند.

حتماً ببینید:  بازی موزیکال لاین کریسمس

دکمه‌های کنترل بازی:

این بازی با موس کار می‌کند، به طوری که شما برای رسم یک برش لازم است یک بار دکمه چپ موس را بزنید و نگه دارید و در انتهای خطی که در نظر دارید میوه از آنجا برش بخرد رها کنید.
فقط دوبار می‌توانید این کار را در هر مرحله انجام دهید، پس با دقت خط برش‌ها را رسم کنید.

برای مشاهده سایر بازی‌های آنلاین و جذاب کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *