22.79Mianeh

شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

ترسیم آینده شغلی با انتخاب آگاهانه بهترین مدرسه!

ترسیم آینده شغلی با انتخاب آگاهانه بهترین مدرسه!

شاید بسیار عجیب به نظر برسد اما مطابق آخرین آماری که منتشر شده، ۴۴ درصد از کسانی که این روز‌ها به دنبال کار می‌گردند از رشته‌ای که در آن تحصیل کرده‌اند، رضایت ندارند و ترجیح می‌دادند رشته‌ی دیگری را انتخاب کنند! من هم به عنوان یک مشاور و یک دوست که سال‌ها بعد فهمیدم در انتخاب رشته اشتباه کرده‌ام، تصمیم گرفتم که در ادامه بخشی از تجربیاتم را در اختیار شما قرار دهم.

چالش بزرگی که احتمالاً این روز‌ها با آن رو‌به‌رو شده‌اید!

یکی از دغدغه‌هایی که معمولاً والدین با آن درگیر هستند، آینده‌ی فرزندان از نظر تحصیلی و کاری است. در دوره‌ی متوسطه اول و دوم، برخی از مراحل مانند پایه‌ی نهم (به دلیل انتخاب رشته نهم به دهم) یا پایه دوازدهم (به دلیل کنکور) بسیار حائز اهمیت هستند. در این مراحل معمولاً والدین علاوه بر نگرانی نسبت به آینده‌ی دانش‌آموزان، با موضوع دیگری در ارتباط با «هزینه‌ی کلاس‌ها» یا «زیاد بودن مسافت بین کلاس و محل زندگی» رو‌به‌رو می‌شوند. از یک طرف والدین می‌شنوند که دانش‌آموزی که سر کلاس استاد X نشسته است، توانسته رتبه‌ی تک رقمی را در کنکور کسب کند و از طرف دیگر با برآورد هزینه‌ها، امکان حضور در کلاس آن استاد چه از نظر مالی و چه از نظر امکانات تقریبا ناممکن خواهد بود.

به این ترتیب معمولاً والدین دچار یک جنگ درونی می‌شوند. از طرفی فکر می‌کنند که باید به هر صورت شده، تمام تلاش خود را برای فرزندان خود به‌کار گیرند تا بعد‌ها دچار پشیمانی نشوند و از طرف دیگر می‌دانند که بار سختی را باید به دوش بکشند!

اما داستان اینجاست که در جهان توسعه یافته‌ی این روز‌ها، باید درک کنید که برای یک مسئله، راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد و افرادی که لزوماً سختی را به تن می‌خرند، ممکن است انسان‌های موفقی نباشند. امروزه، هوشمندانه کار کردن است که موجب تمایز افراد از یکدیگر می‌شود و این همان چیزی است که در مدرسه مجازی آی نو با آن رو‌به‌رو خواهیم شد.

مدرسه مجازی آی نو

این چالش چگونه با مدرسه مجازی آی نو حل شد؟

حتی اگر از بعد مادی هم به قضیه نگاه نکنیم و هیچ مشکل از نظر پرداخت هزینه‌های کلاس نداشته باشیم، بسیاری از دانش‌آموزان در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند و امکان رفت و آمد برای آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. بیایید کمی منطقی به مسئله‌ای که مطرح کردیم، فکر کنیم! به نظر شما چند نفر در کلاس استاد X ثبت‌نام می‌کنند؟ چند نفر امکان شرکت در این کلاس‌ها را نخواهند داشت؟

شاهکار مدرسه مجازی آی نو، جایی نمود پیدا می‌کند که این امکان را از طریق ارائه‌ی ویدیو‌های آموزشی فراهم آورده است که اساتید برتر (که بسیاری نمی‌توانند در کلاس‌های آن‌ها شرکت کنند)، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز بدون هیچ محدودیت مکانی، تمامی مطالب درسی را آموزش دهند.

در واقع با بهره‌مندی از ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو که به صورت رایگان ارائه می‌شوند، دیگر لازم نیست هزینه‌های بسیاری را برای شرکت در کلاس‌ها یا خرید پکیج‌های آموزشی صرف کنید. از طرفی در هر مکانی هم که باشید می‌توانید فقط با اتصال به اینترنت و دارا بودن یک دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، لپ‌تاپ، کامپیوتر یا … از این ویدیو‌های آموزشی بهره ببرید.

در ادامه بهتر است کمی در رابطه با این صحبت کنیم که چگونه می‌توانیم به منابع درسی رایگان و بدون محدودیت مدرسه مجازی آی نو دسترسی داشته باشیم و زمان ذخیره شده‌ی خود را به مرور نکات مهم هر مبحث اختصاص دهیم؟

مدرسه مجازی

مدرسه مجازی آی نو چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می‌دهد؟

تا به اینجا‌ی کار متوجه شدیم که بدون پرداخت هزینه هم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و لزوماً هر کس پول بیش‌تری دارد شاید در امتحانات مدارس و کنکور به موفقیت بیش‌تری دست پیدا نکند.

با توجه به این مسئله مدرسه مجازی آی نو به عنوان یک پلتفرم آنلاین همواره در تلاش بوده است تا بتواند عدالت آموزشی را ایجاد نماید. منظور از عدالت آموزشی این است که دانش‌آموزی که در محروم‌ترین مناطق زندگی می‌کند نباید از نظر آموزش از دانش‌آموزان شهرنشین، عقب بیفتد!

در مدرسه مجازی آی نو ویدیو‌های آموزشی با کیفیت، به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچ محدودیت در پخش ارائه شده‌اند که دانش‌آموزان با تماشا‌ی آن‌ها می‌توانند صفر تا صد مفاهیم درسی را به صورت کامل بیاموزند و در هر زمان و مکانی ویدیو‌ها را مجدد مشاهده و مطالب مهم را دوره کنند. کیفیت ضبط ویدیو‌های مدرسه مجازی آی نو بالا است و در آن‌ها تمامی مباحث کلیه‌ی دروس پایه هفتم تا دوازدهم پوشش داده شده‌اند.

احتمالاً اگر در روزگار ما نیز مدرسه مجازی آی نویی بود که می‌توانستیم از هر مکانی و در هر زمانی به منابع آموزشی معتبر دسترسی داشته باشیم، نتایج بهتری کسب می‌کردیم و امروز از انتخاب رشته‌ی خود اینچنین پشیمان نبودیم.

حتماً ببینید:  خرید بلیط هواپیما تهران مشهد ارزانتر از همه جا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *