24.34Mianeh

شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

بارسان ۴۸۱۸، بهترین باربری در تهران شد

جمعیت کشور و خصوصا کلان‎شهرها روز به روز در حال افزایش است و نیاز مردم برای جابجایی بارهای بزرگ و کوچک زیاد شده. وجود یک سیستم حمل‎ونقل بار مناسب علاوه بر اینکه می‎تواند منجر به راحتی بیشتر مردم برای انواع و اقسام جابجایی‎ها شود، در کاهش میزان ترافیک و آلودگی هوا، صرفه‎جویی در زمان و حمل کالا بدون بروز آسیب کمک کند. در همین راستا بارسان ۴۸۱۸ در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه حمل‎ونقل بار درون شهری آغاز کرد و هم‌اینک توانسته عنوان بهترین باربری در تهران را به خود اختصاص دهد. اما چرا این عنوان به بارسان ۴۸۱۸ اختصاص یافت؟

بارسان 4818، بهترین باربری در تهران شد

بارسان ۴۸۱۸ دقیقا چیست و چه کاری برای شما انجام می‎دهد؟

بارسان ۴۸۱۸ در واقع یک شرکت حمل بار درون‎شهری است. شرکت بارسان ۴۸۱۸ تلاش خود را می‎کند تا بدون نیاز به کاغذبازی‎های اضافی، در کمترین زمان ممکن و با بهره‎گیری از بیمه، یک بار را از نقطه الف به نقطه ب انتقال دهد. در حال حاضر کلیه فعالیت‎های این مرکز با خودرو‎هایی موسوم به وانت بی‎سیم تهران ۴۸۱۸ انجام می‏شود. کلیه خودروهای موجود در این مرکز مجهز به دستگاه GPS بوده و به همین خاطر مشتری می‎تواند در هر زمانی که بخواهد، موقعیت مرسوله خود را بررسی کند.

این مزایا به همراه چند مزیت دیگر سبب شد تا فرایند باربری تهران تلفیق قابل‎ توجهی با تکنولوژی و دانش روز داشته باشد و به سرعت شیوه‎ی خدمت‎رسانی در این حیطه متحول شد. در حال حاضر در هر جایی از تهران که حضور داشته باشید می‎توانید با یک تماس کوتاه با شماره ۴۸۱۸ در کمتر از ۱۵ دقیقه بار خود را به سوی مقصد درون‎شهری مدنظرتان روانه کنید. اما چرا بارسان ۴۸۱۸ به عنوان بهترین باربری تهران شناخته شد؟

بهترین باربری در تهران

چرا بارسان ۴۸۱۸ بهترین باربری در تهران شد؟

مدتی است که بارسان ۴۸۱۸ به عنوان بهترین باربری در تهران شناخته شده است. اما علت این محبوبیت چیست و این مرکز چه خدماتی ارائه می‎کند که باعث رضایت حداکثری مشتریان شده است؟ دوست داریم شما را هم در دلایل موفقیت خود سهیم کنیم و البته تلاش خود را بر آن داریم تا با حفظ این مزیت‎ها، مزیت‎های دیگری نیز به مرکز باررسانی خود اضافه کنیم تا میزان رضایت مشتریان را به حداکثر برسانیم. حالا به این سوال پاسخ می‎دهیم که چرا بارسان ۴۸۱۸ بهترین باربری تهران شده؟

سرعت بالای باربری

حتی اگر یک بار حمل کالای خود را با بارسان ۴۸۱۸ انجام داده باشید، احتمالا می‎دانید که این مرکز در کمترین زمان ممکن که اصولا کمتر از ۱۵ دقیقه است می‎تواند مناسب‎ترین خودرو را که با بار شما تناسب دارد را انتخاب و به سوی شما روانه کند. با توجه به اینکه مرکز بارسان دارای مجوز تردد در محدوده‎ی زوج و فرد از سوی شهرداری تهران است در نتیجه هیچگونه محدودیتی در موقعیت جغرافیایی شما و روز حمل بار وجود ندارد.

بیمه بار

یکی از مهم‎ترین مزیت‎های بارسان ۴۸۱۸ بیمه بار است که می‎تواند خیال شما را از صحیح و سالم رسیدن بار به مقصد به طور کلی راحت کند. زمانی که از سوی مشتری اعلام نیاز می‏شود، کارشناسان ما در بارسان ۴۸۱۸ ارزش ریالی بار را به طور کامل بررسی کرده و آن را تحت پوشش بیمه ایران قرار می‎دهند. در نتیجه هیچگونه نیازی به نگرانی بابت بار وجود نخواهد داشت.

امکان موقعیت‎یابی بار

کلیه خودروهای موجود در بارسان ۴۸۱۸ که به وانت بی‎سیم تهران ۴۸۱۸ معروف هستند طی سال‎های اخیر به سیستم GPS یا موقعیت‎یابی مجهز شده‎اند. در نتیجه مشتری می‎تواند در هر زمان و از هر جایی که حضور دارد، موقعیت بار خود ردیابی کرده و در صورت نیاز اقدام به انجام کار خاص مدنظر خود کند. همین مسئله باعث شده تا سیستم باربری ۴۸۱۸ با تکنولوژی ادغام شده و خاطر آسوده‎تری را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

بارشناسی دقیق

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده بارسان ۴۸۱۸ بهترین باربری تهران شود، بارشناسی دقیق آن است. به محض اینکه مشتری نیاز خود برای حمل بار را به بارسان ۴۸۱۸ اعلام کند، کارشناسان این مجموعه اقدام به شناسایی، ویژگی‎ها، وزن و ابعاد بار مدنظر می‎کنند. انجام این کار سبب می‎شود تا مناسب‎ترین خودرو بر اساس اندازه و حجم مناسب بار تشخیص داده شود و به این ترتیب حمل بار با هزینه مناسب و مقرون‎به‌صرفه انجام خواهد شد.

پیگیری بار

با استفاده از خدمات بارسان ۴۸۱۸ کالا از مبدا دور خواهد شد اما به طور کامل توسط مشتری قابل ردیابی است. این باربری در همان زمان ثبت سفارش، کد پیگیری بار را به شما تحویل می‎دهد تا بتوانید در هر زمان و مکانی موقعیت بار خود را به طور کامل بررسی کنید.

محاسبه قیمت آنلاین

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده بارسان ۴۸۱۸ بهترین باربری در تهران شود، قابلیت آن در تخمین و محاسبه قیمت باررسانی است. اگر نیاز به حمل بار داشته باشید و می‎خواهید که از هزینه انجام آن مطلع شوید، استفاده از خدمات بارسان ۴۸۱۸ می‎تواند به شما کمک کند. این مجموعه سازوکاری را فراهم کرده است که به وسیله آن می‎توانید مبدا، مقصد، نوع وسیله نقلیه (که می‌‎تواند نیسان یا وانت باشد) و ارزش ریالی محموله را وارد کرده سپس قیمت و هزینه حمل بار را به طور کامل در اختیار داشته باشید.

بارسان

بارسان به عنوان مجموعه‌ای که در سال ۱۳۸۶ پا به عرصه‌ی باربری درون شهری کشور گذاشت، یکی از اولین شرکت‌های ساختارمند و یکپارچه در زمینه حمل بار در تهران است که طی این سال‎ها توانسته علاوه بر جلب اطمینان مشتریان، وظایف شرکت اتوبار را به نحو احسن اجرا کرده و نیز با همگام شدن با تکنولوژی و یکپارچگی خود شاهد پیشرفت‌های آهسته اما پیوسته خود باشد.

همان‎طور که در همین مقاله مشاهده کردید، سرعت باربری بالا، هزینه مناسب، قابلیت تخمین قیمت، بارشناسی برای حمل بار مقرون‌به‌صرفه، پیگیری و ردگیری موقعیت بار، امکان حمل بار هر روزه و چندین دلیل دیگر سبب شده تا این مجموعه عنوان بهترین باربری در تهران را به خود اختصاص دهد. ما اینجا در بارسان ۴۸۱۸ تمام تلاش خود را بر آن داریم تا با حفظ این مزیت‌ها، به امکانات و قابلیت‌های خود بیفزاییم و میزان رضایت مشتریان را به حداکثر رسانیم.

حتماً ببینید:  دستبند کارتیه را با چه لباسی ست کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *