24.34Mianeh

شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه و راهنمای خرید

تنوع بالای مدل فریم های عینک طبی زنانه یکی از مسائلی است که در زمان خرید عینک طبی هم شما را خوشحال خواهد کرد و هم سردرگم! طبیعتاً اگر بدون آگاهی قبلی به سراغ خرید عینک طبی زنانه بروید و با انبوه مدل های موجود در بازار مواجه شوید انتخاب بسیار سختی پیش روی خواهید داشت.

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه و راهنمای خرید

بنابراین تصمیم گرفتیم تحت عنوان این مطلب علاوه بر معرفی انواع جدیدترین فریم عینک طبی زنانه هرآنچه لازم است در رابطه با خرید عینک طبی بدانید برای شما بیان کنیم، پس تا انتها همراه ما بمانید.

انواع مدل عینک طبی زنانه از لحاظ جنس فریم

امروزه برای تولید انواع مدل های فریم عینک طبی از مواد اولیه متفاوتی استفاده میشود که از جمله پرکاربردترین آنها میتوان به پلاستیک، کائوچو، آلیاژهایی از فلز مانند مس، مونل، تیتانیوم،برلیوم و … اشاره کرد.

بدیهی است که خواص فیزیکی و شیمیایی هریک از مواد بالا باعث میشود که فریم های ساخته شده نیز دارای ویژگی های متفاوتی بوده و همچنین قیمت متفاوتی نیز داشته باشند.

به عنوان مثال فریم های فلزی نسبت به فریم های کائوچویی و پلاستیکی نازک تر بوده اما مقاومت بالاتری دارند. در مقابل فریم های عینک طبی زنانه کائوچویی اگرچه پهن تر هستند اما بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشند.

کائوچو نیز نوعی پلاستیک مصنوعی است اما نسبت به پلاستیک شفافیت و انعطاف پذیری بیشتری دارد. از طرف دیگر کائوچو خاصیت احلال پذیری رنگ را دارا می باشد. به همین دلیل فریم های عینک طبی زنانه کائوچویی نسبت به فریم های عینک طبی پلاستیکی ظاهر زیباتری دارند.

زیرا فریم های پلاستیکی پس از تولید رنگ میشوند اما فریم های کائوچویی در حین تولید رنگ درونشان حل میشود. به طور کلی تنوع طرح و رنگ فریم های کائوچویی از پلاستیکی، و فریم پلاستیکی از فریم های فلزی بیشتر است.

جدیدترین فریم عینک طبی زنانه را از کجا بخریم؟

باتوجه به گسترش استفاده مردم از اینترنت و همچنین افزایش تمایل برای خرید اینترنتی، فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش عینک به صورت آنلاین فعالیت میکنند. شما میتوانید به راحتی در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای انواع جدیدترین فریم عینک طبی زنانه را در فروشگاه های مختلف مشاهده و مقایسه کنید.

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید عینک طبی زنانه می باشد. کیفیت و استاندارد بودن عینک طبی به طور مستقیم و صد در صد بر حفظ سلامت بینایی شما نقش دارد.

در این زمینه میتوانیم به شما سایت های معتبری مانند فروشگاه لوناتو، فروشگاه کافه عینک، فروشگاه عینک دی کالا daykala.com  و … که سالهاست در این زمینه مشغول فعالیت هستند را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید جدیدترین مدل عینک طبی زنانه

راهنمای خرید جدیدترین مدل عینک طبی زنانه

قبل از اقدام به خرید عینک طبی بهتر است نکات زیر را مطالعه کرده و به خاطر بسپارید:

  1. اگر قصد خرید فریم عینک طبی زنانه فلزی دارید در رابطه با جنس فلز فریم از فروشنده سوال بپرسید و نسبت به ضدحساسیت بودن آن فلز اطمینان حاصل نمایید.
  2. برای انتخاب مدل عینک طبی به فرم صورت و استایل خود توجه داشته باشید.
  3. فریم عینک طبی را براساس فرم صورت باید به گونه ای انتخاب کنید که تناسب زیبایی بین اجزای صورتتان برقرار کند.
  4. مدل فریم عینک طبی را براساس کاربرد عینک انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید از عینک به صورت مداوم در محیط های اداری استفاده کنید باید مدل رسمی تری را انتخاب کنید.
  5. اگر میخواهید فریم عینک طبی کمترین تغییر در را در چهره شما ایجاد کند بهتر است از انواع عینک طبی بدون فریم یا نیم فریم استفاده کنید.
  6. اگر علاقمندید که فریم عینک طبی شما توجه دیگران را از باقی اجزای صورتتان بردارد بهتر است از فریم های کائوچویی و اورسایز و فریم های دارای طراحی های خاص استفاده کنید.
  7. اگر صورت گرد و تپلی دارید هرگز عینک طبی های گرد را انتخاب نکنید!
  8. عدسی عینک طبی خود را از یک برند معتبر و باکیفیت تهیه کنید.
  9. اگر شماره چشم بالایی دارید و یا شماره دو چشم شما متفاوت است بهتر است از عینک های بدون فریم یا نیم فریم استفاده نکنید.
  10. عینک طبی زنانه خود را با سایز درست انتخاب کنید. استفاده از فریم عینک طبی استاندارد در طولانی مدت نباید برای شما اذیت کننده باشد.

معرفی انواع جدیدترین فریم عینک طبی زنانه

فریم های عینک طبی زنانه براساس شکل ظاهری به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند که هر دسته خود نیز شامل مدل های بسیار زیاد و متنوعی می باشد. در ادامه هریک از این دسته ها را برای شما معرفی کرده و بیان میکنیم که هریک برای چه فرم صورت هایی مناسب می باشند.

۱.      عینک طبی زنانه گرد

فریم های عینک طبی گرد تنوع بالایی داشته و با انواع متریال فلز، کائوچو، پلاستیک و … تولید میشوند. این مدل فریم در طرح و رنگ های متنوعی موجود است و برای افرادی که دارای صورت های زاویه دار مانند صورت های مربعی، مستطیلی و حتی صورت های کشیده بیضی شکل هستند یک انتخاب زیبا می باشند.

جالب است بدانید که ابتدایی ترین فریم های عینک طبی گرد بوده اند. به همین دلیل طراحی این مدل فریم ها براساس سبک کلاسیک است و در بین افرادی که به استایل های هنری و کلاسیک علاقمندند پرطرفدار می باشد.

۲.      عینک های مربعی شکل

فریم های مربعی در سایز و طرح های بسیاری در بازار موجود است و میتوان گفت یکی از پرطرفدارترین مدل ها نیز می باشد.از آنجایی که طول و عرض این فریم باهم برابر است برای صورت های مربعی به هیچ عنوان توصیه نمشود. اما یکی از بهترین گزینه ها برای صورت های کشیده مانند صورت های مستطیلی و بیضی شکل می باشد.

۳.      عینک طبی خلبانی

بدون شک یکی از زیباترین مدل های عینک طبی، فریم خلبانی می باشد. اصلی ترین ویژگی این مدل داشتن دو پل بینی است. امروزه تنوع فریم های خلبانی با لنزهای متفاوت با اشکال مستطیل، گرد، بیضی و … بسیار زیاد است. این مدل عینک برای صورت های کشیده و زاویه دار یک انتخاب زیبا می باشد.

 

۴.      عینک طبی چشم گربه ای و D شکل

یکی از پرطرفدارترین سبک های عینک در بین خانم ها و مخصوصا دختران جوان بدون شک فریم های گربه ای هستند. کشیدگی رو به بالای لبه های این فریم به خوبی توجه را به خود جلب کرده و در بسیاری موارد عدم تناسب اجزای صورت را می پوشاند.

۵.      عینک طبی زنانه مستطیلی

از آنجایی که طول صورت های کشیده از عرضشان بیشتر است، استفاده از یک فریم که مشخصاتی عکس داشته باشد یک انتخاب هوشمندانه است. بنابراین استفاده از انواع فریم مستطیلی برای صورت های کشیده توصیه میشود.

۶.      عینک طبی های چندضلعی و فانتزی

امروزه استفاده از انواع فریم هایی با لنزهای منحنی دار، چندضلعی و حتی فانتزی در بین طرفداران مد و دختران جوان بسیار افزایش یافته است. شما میتوانید از بین مدل های بسیار زیاد این سبک براساس استایل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۷.      عینک طبی های اورسایز

فریم های اورسایز یا بزرگ و پهن نیز از جمله مدل های مناسب برای فرم صورت هایی است که طول و عرض برابری ندارند. استفاده از این نوع فریم توجه دیگران را کاملاً به سمت شما جلب میکند.

جمع بندی

به یاد داشته باشید که مهم ترین نکته برای انتخاب فریم عینک طبی زنانه در وهله اول سلیقه شخصی شما و در وهله دوم میزان احساس راحتی شما با عینک می باشد. همچنین به یاد داشته باشید که انتخاب عدسی باکیفیت و استاندارد نسبت به فریم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حتماً ببینید:  برای دریافت اقامت توریستی ترکیه چه مراحلی را باید طی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *