14.21Mianeh

شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

کوادکوپتر تا قیمت ۳۰۰ تومان

کوادکوپتر تا قیمت 300 تومان

یکی از مشکل‌ترین مسائل برای همه ماها در این روزها مسائل اقتصادی و گران قیمت بودن وسایل و خرید آن ها می باشد. شاید قبلا می توانیستید یک کوادکوپتر تا قیمت ۳۰۰ تومان تهیه کنید اما امروز متاسفانه به دلیل بالا رفتن قیمت اجناس و دلار دیگر نمی توان با این قیمت یک کوادکوپتر کنترلی حتی یک کوادکوپتر بدون دوربین اسباب بازی نیز خرید. به همین دلیل باید بدانید که می خواهید چه کوادکوپتری بخرید. در این مقاله ما قصد داریم که انواع کوادکوپتر ها را با توجه به نوع و قیمت آن ها را به شما به صورت کامل و دقیق معرفی کنیم.

یکی از بزرگترین سایت های خرید و فروش وسایل آرسی می توان به سایت سایما آرسی اشاره کرد که بزرگترین مرجع خرید کوادکوپتر دوربین دار ، فروش کوادکوپتر حرفه ای و ماشین کنترلی می باشد.

همچنین از دیگر محصولات سایت سایما آرسی می توان به هلیکوپتر کنترلی ، هواپیما کنترلی و کوادکوپتر ارزان قیمت اشاره کرد.

کوادکوپتر تا قیمت ۳۰۰ تومان برای کودکان

دیگر شما نمی توانید کوادکوپتری با این قیمت بخرید ، اما از جلمه این کوادکوپتر باید به کوادکوپتر های بدون دوربین اشاره کرد که مخصوص کودکان و بچه ها است. با این کوادکوپتر ها می توانید هر بچه یا هر کودکی را خوشحال کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این نوع کوادکوپتر ها دیگر دوربین ندارد و به همین دلیل قیمت آن ها از کوادکوپتر های دیگر خیلی پایین تر است. البته این کوادکوپتر ها برای افراد خیلی مبتدی هم توصیه می شود که می خواهند فقط پرواز را تمرین کنند و به راحتی و کمترین هزینه یک کوادکوپتر داشته باشند.

کوادکوپتر تا قیمت ۳۰۰ تومان برای مبتدی‌ها

کوادکوپتر هایی که برای مبتدیان مورد استفاده قرار می کیرد ، کوادکوپتر های ارزان قیمت است که هم دوربین دار است و هم بدون دوربین. کوادکوپتر های دوربین دار ارزان قیمت کمی نسبت به کوادکوپتر های بدون دوربین قیمت پایین تری دارند و مخصوص افراد بیسار مبدتی هتسند که به جز پرواز می خواهند عسک برداری و فیلم برداری هوایی را نیز یاد بگیرند. کوادکوپتر های دوربین دار ارزان دوربنی نسبتا ضعیفی دارند که اکثرا آن ها کیفیت ۴۸۰ پیکسل یا نهایتا ۷۲۰ پیکسل است. اما کوادکوپتر هایی که قیمتشان بالاتر است می توانند انتخاب بهتری برای افراد خیلی حرفه ای باشند.

کوادکوپتر تا قیمت ۳۰۰ تومان سنسور دار

کوادکوپتر هایی که سنسور عدم برخورد یا حس گر اجتناب در موانع دارند ، کمی قیمت بیشتری از کوادکوپتر های دوربنی دار دارند. این کوادکوپتر ها به نوعی کوادکوپتر های حرفه ای محسوب می شوند که می توانند برای افراد حرفه ای مناسب باشند. سنسور عدم برخورد در کوادکوپتر این قابلیت را برای شما فراهم می سازد که بتوانید به راحتی از موانع اجتناب کنید. در این حالت کوادکوپتر خودش می تواند به صورت خودکار و دقیق موانع یا اشخاص یا محیط را به صورت کامل شناسایی کند و اگر چیزی در سر راه قرار گرفته باشد می تواند یا از کنار آن عبور کند و یا اینکه مسیر پرواز خود را تغییر دهد و در شرایط اظطراری از توقف اظطراری استفادده کند. در این حالت مشکلی هم برای کوادکوپتر شما پیش نخواد آمد .

رنج قیمتی کوادکوپتر ها از ارزان تا حرفه ای

کوادکوپتر با هر قیمتی که شما بخواهید در بازار موجود است. اما اگر بخوایم به صورت خیلی حدود بگوییم ، کوادکوپتر های ارزان قیمت از ۲ میلیون به بالا شروع می شود ، کوادکوپتر های بدون دوربین از ۱ میلیون و ۵۰۰ ، کوادکوپتر های دوربین دار از ۳ میلیون تومان و کوادکوپتر های حرفه ای از ۷ میلیون تومان. اما باید در نظر داشته باشید که تمای این قیمت هایی که برای شما بیان شد به صورت کاملا حدودی و تقریبی هستند و قیمت ها در هر سایتی می تواند متافوت و مختلف باشد.

کوادکوپتر تا قیمت ۳۰۰ تومان سایما آرسی

سایت سایما آرسی بیش از چندین سال است که در زمینه فروش کوادکوپتر های حرفه ای ، دوربین دار ، بدون دوربین و ارزان قیمت فعالیت می کند. حتی از دیگر محصولات سایما آرسی می توان به ماشین کنترلی ، هلیکوپتر کنترلی ، قایق کنترلی ، اسکوتر برقی ، دوربین ورزشی و انواع لوازم جانبی این موارد نیز اشاره کرد. برای خرید هر وسیله کنترل از راه دوربی که نیاز دارید می توانید به سایت سایما آرسی مراجعه کنید و هرچیزی که دوست داشتید را با هر قیمتی که دوست دارید را بخرید. همچنین ما در زمان های مختف تخفیف های عالی برای شما مشتریان عزیز در نظر داریم.

حتماً ببینید:  فتوشاپ و هفت ترفند مخفی در آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *