14.88Mianeh

جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

لوازم جانبی برتر موبایل در فونی شاپ

هدفون

بهترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند

 لوازم جانبی موبایل چیست؟

به اشیا یا وسایلی که برای مفیدتر بودن ، جذابیت و کاربردهای بیشتر به چیز دیگری اضافه می شود، لوازم جانبی گفته می شود. بنابراین همانطور که با تعریف آن می فهمیم، برای فعالیتهای مختلف چند منظوره که قابلیت استفاده هر ابزار یا ماشین را افزایش می دهد استفاده می شود.

 چرا لوازم جانبی موبایل بسیار مهم هستند؟

اگر گوشی را از فروشگاه یا کانال آنلاین بخرید ، فقط گوشی را دریافت خواهید کرد. هیچ گوشی، شارژر موبایل، محافظ صفحه و هیچ مورد مهم دیگری وجود ندارد. آیا از آن تلفن احساس رضایت می کنید؟ پاسخ شما “نه” بزرگ خواهد بود. بنابراین برای استفاده کامل از آن تلفن شما به لوازم جانبی مانند هدفون برای گوش دادن به آهنگ ها، شارژر موبایل برای شارژ تلفن و محافظ صفحه برای محافظت از صفحه موبایل در برابر خراش نیاز دارید.

مانند این، هر موبایل بدون لوازم جانبی ناقص است لوازم جانبی موبایل یا ابزارهای موبایل به اندازه سوخت برای وسایل نقلیه مهم هستند. برای افزایش کاربرد هر ابزار، برای تحقق آن به لوازم جانبی نیاز داریم.

 Accessories لوازم جانبی موبایل

انواع مختلفی از لوازم جانبی موبایل در بازار موجود است تعداد کمی از آنها در زیر ذکر شده است:

 انواع لوازم جانبی موبایل:

شارژر (شارژر دیواری و اتومبیل)، بلوتوث، کابل داده، نگهدارنده موبایل برای دوچرخه و اتومبیل، محافظ صفحه، شیشه ی حرارت دیده، کاورها و قاب های موبایل، سلفی استیک، بانکهای قدرت، لنزهای گوشی های هوشمند، میکروفون، هدفون، سه پایه تلفن هوشمند

 ۱۰ لوازم جانبی برتر موبایل که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند

  1. پاور بانک

پاوربانک یک ابزار مبتنی بر شارژر قابل حمل است که برای شارژ ابزارهای الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، دوربین، بلندگوهای قابل حمل و حتی لپ تاپ استفاده می شود. این نوع عمدتا در اهداف سفر استفاده می شود. به عبارتی ساده، پاور بانک ابزاری است که برای شارژ تلفن های همراه ، تبلت ها، بلندگوهای قابل حمل، دوربین ها و لپ تاپ ها هنگام مسافرت، جایی که برق در دسترس نیست ، مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. قاب

کیس یا قاب ، جلدهای موبایلی است که برای گرفتن عکس و فیلم استفاده می شود. وقاب همچنین از موبایل ها در برابر خراش، لکه، شکستگی و غیره محافظت می کند. این قاب به فرد امکان می دهد موبایل را بهتر نگه دارد تا بتواند بهتر تصاویر را ضبط کند و فیلمبرداری کند.

  1. لنزهای تلفن های هوشمند

از لنزهای تلفن های هوشمند برای گرفتن عکس های با وضوح بالا با نصب بر روی دوربین تلفن همراه ما استفاده می شود. با کمک این لنزها، شخص می تواند تصاویر را با وضوح تصویر با وضوح بالا و بدون هرگونه دوربین گران قیمت ثبت کند.

  1. سه پایه تلفن هوشمند

از سه پایه تلفن های هوشمند برای ساخت فیلم در فیس بوک به صورت زنده ، قرار دادن روی میز و ساخت فیلم استفاده می شود. این دستگاه دارای ۳ پایه پشتیبانی برای ساخت فیلم های موثر و بدون هیچ گونه مزاحمتی است. در صورت لزوم می توانید به راحتی ارتفاع این سه پایه را تنظیم کنید. 

  1. میکروفون

از میکروفون برای ضبط صدا هنگام ساخت فیلم استفاده می شود. برای ساخت یک فیلم حرفه ای ، شما نیاز به صدای واضح راوی دارید. بنابراین، برای تحقق این نیاز میکروفون نقش خود را به طور موثر ایفا می کند. فقط صدای راوی را بدون ضبط صدای پس زمینه ضبط می کند.

  1. شارژر دیواری

از شارژر دیواری برای شارژ موبایل از طریق درگاه USB استفاده می شود. این یک ابزار بسیار رایج است که همه به طور گسترده در خانه ها و دفاتر خود استفاده می کنند. از یک آمپر تا ۳ آمپر موجود است.

  1. شارژر اتومبیل

شارژر اتومبیل شارژر برای موبایل است که در اتومبیل برای شارژ موبایل استفاده می شود. دارای ۲ پورت USB برای شارژ همزمان ۲ موبایل از شارژ باتری اتومبیل برای شارژ تلفن همراه استفاده می کند.

  1. روشنایی گوشی های هوشمند

از روشنایی گوشی های هوشمند برای ایجاد نور بیشتر در هنگام مسافرت در شب تاریک و گرفتن عکس یا ساخت فیلم استفاده می شود.

  1. سلفی میله ها

Selfie Sticks برای گرفتن عکس های گروهی یا خود از فاصله خاص استفاده می شود. این گجت در مکان های مختلف گردشگری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. هدفون

از هدفون برای گوش دادن به موسیقی استفاده می شود. از آنجا که این رایج ترین و قدیمی ترین وسیله ای است که سال هاست از آن استفاده می شود. می توانید آهنگ ها را با تنظیمات بیس و صدای سه گانه روشن از طریق هدفون گوش دهید. این هدفون به دو صورت سیمی و بی سیم در دسترس است.

از طریق کانال های آنلاین مانند آمازون، Flipkart و غیره می توانید به راحتی هرکدام از ابزارهای فوق را خریداری کنید. پیشنهادات و تخفیف های ویژه همیشه در این سایت ها اجرا می شود.

با تشکر برای خواندن این وبلاگ جالب شما می توانید پیشنهادات و مشاوره خود را با ما در میان بگذارید و همچنین می توان برای خرید بهترین لوازم جانبی خود از طریق سایت فونی شاپ از خرید خود راضی و از اصل و سلامت کالا اطمینان حاصل کنید.

حتماً ببینید:  فروش زردچوبه عمده ۱۰۰ درصد با کیفیت از کامیاب تجارت مهتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *