19.86Mianeh

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

کراتین ، صافی و احیای مو

امروزه از عمل کراتینه کردن موها به عنوان پر طرفدارترین روش برای صافی و احیای موهای آسیب دیده در دنیا یاد میشود. با پیشرفت علم روش های زیادی برای درمان و زیبایی موها معرفی شد که کراتین از جمله محبوب ترین آنها می باشد. قبل از انجام هر کاری باید اطلاعات کامل را در آن زمینه بدست آوریم تا بیشتر و بهتر به نتیجه ی دلخواه برسیم. پس برای آشنایی بیشتر با مراقبت های بعد از کراتین در این مطلب با ما همراه باشید.

کراتین ، صافی و احیای مو

بعد از کراتینه مو از هر شامپویی نباید استفاده کرد

از مهمترین سوالاتی که طرفداران کراتینه ی مو می پرسند این است که از چه نوع ماسک و شامپویی برای مراقبت از کراتین و موهای خود باید استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ میدهیم.

این روزها انواع و اقسام شامپوها و ماسک ها در سرار دنیا عرضه میشود.در میان این حجم از تنوع در شامپو و ماسک باید از کدامیک از آنها استفاده کرد؟ نکته ای که میتوان در این زمینه به آن اشاره کرد این است که برای محافظت از کراتین و موهای خود باید از شامپوهای بدون سولفات یا فری سولفات استفاده کنید.از سولفات موجود در شامپو های صنعتی برای ایجاد کف و حباب استفاده می شود. در بیشتر محصولات بهداشتی و شوینده ی موجود در بازار از سولفات برای ایجاد کف مناسب استفاده می شود. در این بین شامپوهایی بدون سولفات هم وجود دارند. شامپوهای فری سولفات برای کسانی که دارای پوست سر و ساقه موی حساس هستند مناسب است. گاهی شامپو های معمولی ممکن است باعث ایجاد رنگ پریدگی در ساقه ی مو، خشکی مو، ایجاد التهاب و یا پوسته پوسته شدن پوست سر شوند. در واقع این سولفات خشک و خشن، برای ۴ دسته از موها مناسب نیست:

دارای رنگ و دکلره

دارای کراتینه

خشک

دارای پوست حساس

 

. شامپوهای بدون سولفات یا فری سولفات هیچ کدام از این تاثیرات را روی مو ندارند و هنگام استفاده حس خوبی را به فرد منتقل می کنند.

از مزیت های استفاده از شامپو های فری سولفات:

کاهش بروز حساسیت و التهاب پوست
مناسب برای پوست سر حساس
افزایش و دوام رطوبت مو
بهبود و احیای چربی طبیعی و مفید موها
دوام و ابقای رنگ مو (به شرطی که موها رنگ شده باشند)
کاهش احتمال جذب مواد شیمیایی مضر

با از استفاده ازشامپو های بدون سولفات نرمی و لطافت دلپذیری در موهای خود حس خواهید کرد و پس از شستشو موهایی براق و لطیف خواهید داشت. با اینکه شامپو های فری سولفات از محصولات تازه عرضه شده هستند اما با استقبال و تقاشا ی زیادمردم مواجه شده اند.این شامپو مناسب استفاده برای انواع موها هستند. پس حتی اگر موهای خود را کراتین نکرده اید میتوانید برای داشتن موهایی درخشان و لطیف از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

هم اکنون می توانید محصولات مربوط به کراتینه را از آی پاپا خریداری نمایید

حتماً ببینید:  NGINX چیست؛ چگونگی نصب و نحوه کار آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *