15.15Mianeh

یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دنبال کردن ما

دنبال کردن ما

راه‌های کسب درآمد در سفر | چگونه در سفر فروش داشته باشیم؟

راه‌های کسب درآمد در سفر | چگونه در سفر فروش داشته باشیم؟

امروزه آنقدر تکنولوژِی و علم پیشفرت کرده است که شما میتوانید بدون اینکه در محل کار خود حاضر باشید، محصولات خود را بفروشید و خدماتتان را به مشتریانتان ارائه دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه میتوانید حتی در زمان سفر نیز به فروش بسیاری را داشته باشید و از کار خود عقب نمانید.

روش‌های کسب درآمد و فروش در سفر

ممکن است بخواهید برای مدت طولانی به یک مکانی برای انجام خدمات پزشکی نظیر جراحی، ملاقات اقوام خود و… به شهر یا کشوری دیگر سفر کنید. اما در اینجا نگرانی به سراغ شما می‌آید و ممکن است فکرکنید که از فروش و درآمد خود به دور می‌مانید. ما در این قسمت روش‌های کسب درآمد در سفر و قیمت هر کدام را برای شما شرح میدهیم. این روش‌‎ها عبارتند از:

سایت‌های اینترنتی

سایت‌های اینترنتی

باتوجه به اینکه امروزه اکثر کارها به صورت اینترنتی انجام میشوند، بنابراین داشتن یک وبسایت اینترنتی لازمه هر کسب و کاری است. برای مثال فرض کنید شما یک طلافروش هستید، در اینصورت تصور می‌کنید که در طول سفر خود دیگر هیچ فروشی نخواهید داشت؛ اما اینگونه نیست بلکه شما میتوانید با طراحی و ساخت سایت طلا فروشی برای خود حتی در سفر نیز به مشتریان خود رسیدگی کنید و مشتریان با مراجعه به وبسایت شما و انتخاب محصول مورد نظرشان میتوانند از شما خریداری کنند.

قیمت

قیمت طراحی و پیاده سازی سایت‌های اینترنتی متغیر است. اگر شما خودتان طراحی سایت کسب و کارتان را بر عهده بگیرید، فقط باید هزینه هاست و دامنه آن را بپردازید که مبلغ کمی میشود. اما اگر در این زمینه تخصص ندارید، باید آن را به افراد و شرکت‌های متخصص بسپارید که هرکدام هزینه متفاوتی را برای طراحی سایت خود با توجه به امکانات، ویژگی‌ها، نمونه کارهایشان، میزان تخصص و… در نظر می‌گیرند.

 

داشتن یک وب اپلیکیشن

داشتن یک وب اپلیکیشن

اکثر مردم طرفدار اپلیکیشن‌هایی هستند که بر روی تلفن همراه خود نصب میکنند و میتوانند از آنها خدمات دریافت کنند. برای مثال اگر شما یک در حرفه پخش لوازم تحریر به صورت عمده فعالیت میکنید، با داشتن و طراحی یک اپلیکیشن مناسب برای خود میتوانید در زمانی که حتی سفر نیستید و در خانه نشسته‌اید هم فروش داشته باشید. اپلیکیشن‌های تلفن همراه به مشتریان شما این امکان را میدهند که محصولات خود را از درون برنامه ای که بر روی گوشی خود نصب نموده‌اند، انتخاب نمایند و آنها را درب منزل تحویل بگیرند تا هم شما با خاطری آسوده فروش خود را داشته باشید و هم مشتریانتان با خاطری آسوده و بدون اتلاف وقت خرید نمایند.

قیمت

وب اپلیکیشن‌ها را فقط افراد متخصص و برنامه نویس میتوانند پیاده سازی نمایند؛ بنابراین برای پیاده سازی و ساخت وب اپلیکیشن کسب و کار خود باید ان را به افراد متخصص بسپارید که آنها نیز باتوجه به تخصص خود و امکاناتی که شما درون اپلیکیشن میخواهید، قیمت متفاوتی را درنظر می‌گیرند.

صفحات اینستاگرامی

اینستاگرام یکی از برنامه‌های محبوب تمام مردم در سرتاسر دنیا می‌باشد که روزانه وقت بسیاری را درون آن می‌گذرانند. شما با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی و قرار دادن محصولات خود درون آن میتوانید در هر زمان و مکانی خدمات خود را به مشتریانتان ارائه دهید تا آنها بتوانند در هر ساعتی از شما خرید نمایند. برای مثال حتی اگر شما صاحب یک رستوران نیز باشید میتوانید با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی به مشتریان خود این امکان را بدهید تا غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند، فضای رستوران شما را مشاهده نمایند و… . البته برای مشاغلی مثل رستوران‌ها که نیاز به رزرو و پرداخت آنلاین دارند، پیشنهاد می‌کنیم که اقدام به طراحی سایت رستوران خود نمایند تا راحتی بیشتری برای خود و مشتریانشان فراهم نمایند.

قیمت

ایجاد و ساخت صفحات اینستاگرامی همانطور که خودتان مستحضرید، کاملا رایگان هستند. اما اگر شما وقت کافی برای مدیریت صفحات اینستاگرامی خود ندارید یا میخواهید فردی به صورت تمام وقت از صفحه اینستاگرامی شما پشتیبانی نماید، باید هزینه‌ای را برای استخدام آن فرد بپردازید. هزینه استخدام پشتیبان اینستاگرام را خودتان میتوانید تعیین نمایید.

استخدام افراد دیگر

شما میتوانید در زمانی که خودتان در محل کسب و کار خود حضور ندارید، افرادی مظمعن را استخدام کنید تا در مغازه، دفترکار و… شما حضور داشته باشند و بتوانند محصولات و خدمات شما را به مشتریانتان عرضه نمایند. برا این کار میتوانید درون سایت‌های استخدامی یک آگهی ثبت نمایید تا فردی را متناسب با معیارهای خود انتخاب نمایید.

قیمت

قیمت استخدام یک فرد باتوجه به بودجه و مبلغی که خودتان تعیین میکنید، می‌باشد. شما میتوانید مبلغ پیشنهادی خود را درون وبسایت‌های استخدامی ثبت نمایید تا هر فردی که آن مبلغی که شما در نظر گرفته‌اید را پذیرفت به شما برای استخدام مراجعه نماید. البته فراموش نکنید که اولین نفر را برای استخدام انتخاب نکنید، بلکه با افراد زیادی مصاحبه نمایید تا متوجه شوید که کدام یک از آنها برای کار کردن در کسب و کار شما مهارت کافی را دارد.

بهترین روش کدام است؟

کسب درآمد

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای کسب درآمد وفروش در سفر، ایجاد و ساخت یک وبسایت اینترنتی است. زیرا هرکدام از روش‌های بالا معایب خود را دارند؛ برای مثال اگر شما فردی را استخدام کنید ممکن است باز هم در سفر نگران کسب و کار خود باشید یا اطمینان کافی به وی نداشته باشید یا اگر از صفحات اینستاگرامی استفاده نمایید ممکن است صفحه شما دچار مشکل شود یا با فیلترینگ اینترنت مواجه شوید و افراد نتوانند خدمات لازم را از صفحات اینستاگرامی شما دریافت نمایند. اما وبسایت‌های اینترنتی همیشه مطمعن‌ترین راه هستند و در صورت ایجاد مشکل میتوانید آنها را به افراد متخصص بسپارید تا مشکل آن را برای شما رفع نمایند. علاوه‌بر این وبسایت‌های اینترنتی تا مادام العمر باقی میمانند مگر اینکه خودتان اقدام به بستن آنها نمایید.

سخن پایانی

همیشه راهی وجود دارد تا راحتی شما را در هر مکانی که هستید فراهم کند. شما میتوانید تمامی روش‌های بالا را خودتان فرا بگیرید و اقدام به پیاده‌سازی آنها برای کسب و کار خود نمایید اما اگر میخواهید آنها را به افراد یا شرکت‌های متخصص در آن زمینه بسپارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نمونه کارهای طراحی سایت، نمونه اپلیکیشن‌های آنها، رزرومه آنها و… را مشاهده نمایید تا با میزان تخصص آنها آشنا شوید.

منبع: مقالات سایت شرکت طراحی سایت و سئو سپیداران وب

حتماً ببینید:  لوکس ویلا؛ مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در متل قو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *